Makky Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Skal gjøre en liten oppdatering før jul Skal kjøpe en XP2200...og det jeg lurer på er: Har nå en 1.4ghz (thunderbird), kjøleren som kjøler denne, kan den brukes på den nye xp2200? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 skulle nesten tro det ettersom den siste t-bird serien var en som visstnok produserte "x"tremt mye varme. Dersom du skal velge fra et nettsted ville jeg ha kjøpt meg ny, ettersom den t-bird greia di sikkert bråker no helt for... mye. Ellers kan du jo senere gå i anskaffelse av en vifte, dersom du ser at Temp verdiene blir for høye med den kjøleren du har. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Går fint an, XP2200 genererer generelt ganske lite varme. Har selv en XP2200 TB-A (skal være varmere enn TB-B kjernen som kom etterpå og selges i dag) og den var aldri over 50 grader med en glacialtech-kjøler og et par kabinettvifter. Ligger nå og durer på 30-35 grader med vannkjøling tho... Lenke til kommentar
Makky Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Ok.. Takker for svar! Bestiller en XP2200 fra en webshop i morgen Lenke til kommentar
oaleksan Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Før hadde jeg en 1.4ghz thunderbird cpu. Viften gikk til max 1.4ghz og temp`en var fin. Jeg har nå en xp2500 og denne har jeg overklokket til 3400hastighet med den samme viften. Cpu load ligger på ca 50grader, mens idle så er den på 44grader. Husker ikke hva viften heter, men den er i hvert meget bra, til en max 1,4ghz vifte å være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå