Mannen med ljåen Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 (endret) Banzai har 100 GB data og fri ringing med en app. Jeg er betatester. Dette er ikke offisiellt lansert enda. Andre leverandører av mobildata tilbyr ikke ringing i samme SIM-kort, så da må man ha to abonnement. Man må også ha lommerouter, to telefoner eller telefon med Dual-SIM. Jeg er lei av å ha lommene fulle av to telefoner. Endret 6. juni 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) Noen som har lest: Krevde 1.000 GB i måneden for 299 kroner hos Chess Hadde samme kunden betalt 100 000 måneden hadde det ikke vært lovlig å klage. Da det er kjøperens feil. Men når de tilbyr 1 tb i måneden for 299 kr så mister man automatisk klagerett og må ha dette ut bindingstiden? Har heller ikke mulighet å si opp avtalen da det er inngått bindende avtale fra kjøper side men ikke fra levrandørens side. Så den kunden får nok 10 gb til 299 kr måneden uten mulighet å si opp eller gå fra avtalen. Chess beklager kun feilen. Krev varen til feilpris - En 60 tommer stor TV til 1.500 kroner tror jeg vi klarer å forsvare. Men i liknende saker vil vi bruke utvalgets konklusjon som utgangspunkt, svarer Knutsen. Så hva mener dere? en tv til den prisen er langt dyrere å produsere en å ha større kvote på bredbåndet. Så forstår ikke hvorfor lovverket er anderledes for internetlevrandørene, de kan bryte alle lover uten det får noe konsikvens. Men gjør butikkene det blir det som regel bøter. Endret 7. juni 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2016 Edit fikk dette svaret: Kontantabonnement som ikke er ladet på 15 måneder, blir automatisk sperret, og restsaldoen slettes.Lades kontoen innen 2 måneder, gjenåpnes abonnementet. Etter 17 måneder uten lading, blir abonnementet automatisk sagt opp. Abonnement ble sperret 30.05.2016. Ønsker du nummeret gjenåpnet, ta kontakt med vår kundeservice på telefon 09000. Om du hadde ringesaldo på abonnementet, vil du få dette tilbakeført innen en uke etter gjenåpningen. Om du ikke ønsker abonnementet gjenåpnet, kan vi utbetale ringesaldoen. Vi trenger da en tilbakemelding med ditt kontonummer.Ha en fin tirsdag!Vi ønsker en tilbakemelding på hvor fornøyd du er med vår kundeservice på e-post og håper derfor at du kan svare på noen få spørsmål i lenken Med vennlig hilsen Telenor Norge Har hørt med netcom men de har kun 12 måneder. Så vet ikke hva man bør gjøre med kontantkort, utrolig irriterende de ikke kan droppe med dette tullet. De sier det koster å leie telefonnumer derfor er det en slik ordning. Men syns det er irriterende både telnor\netcom ikke får varslet kundene at det er på tide å lade opp. Har sjekket netcom\onecall. Men de sier prisforskjellene på kontantkort er minimale. Egentlig vurder jeg å prøve: eSIM men når man ser prisen for en klokke som ser ut som vanlig klokke blir man overrasket. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Det står i vilkårene hos operatørene at man må fylle på en gitt sum på kontantkortet sitt innen x tid for at dette fortsatt skal være aktivt? Hos Telia er det 50,- innen 12 mnd, ellers blir nummeret deaktivert. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2016 https://www.telenor.no/privat/kundeservice/mobilhjelp/kontantkort.jsp Men det er godt skjult. Er samme med telenor\canaldigital har periode tid hvis man sier opp brebånd må man fremdeles betale de 3 siste månedene, Selv om bredbåndet blir sagt opp på dagen. Phonzo vet jeg ikke har slikt. Så jeg syns det bør på tide de kutter dette. Ikke 50-100 kr året er store utgifter men føles urimlig for de som har 300-400 kr fra før av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå