TomWhittaker Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 For de som ikke hvet hva planetia er. Sikkert mange som kjenner til planetarion, planetia er nesten det samme bare gratis. Trenger folk i galaksen min! www.planetia.net Bare signup, du lærer fort Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Er det noe klonne av planetarion? Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 For de som ikke hvet hva planetia er. Sikkert mange som kjenner til planetarion, planetia er nesten det samme bare gratis. Trenger folk i galaksen min! www.planetia.net Bare signup, du lærer fort Har du fiksa deg en Private Galaxy? Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Due to a hacking attempt the site is temporarily offline. jaja bar å vente da. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Joda, hadde private galaxy. Men av en eller annen grunn bestemte alle seg for å knuse oss først, så glaxyen ble fraflytta. Bare å vente på neste runde nå.... Btw, det er en klone av planetarion med små modifikasjoner. Og det er gratis da! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Planetarion hadde sikkert vært kult hvis jeg hadde hatt tid til å sette meg inn i det Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Planetarion hadde sikkert vært kult hvis jeg hadde hatt tid til å sette meg inn i det Egentlig ikke, det er faktisk überkjedelig uansett Endret 2. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det er såppass ja? Men vet du hva, da gidder jeg ikke å ta meg tid til det noen gang heller Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det er såppass ja? Men vet du hva, da gidder jeg ikke å ta meg tid til det noen gang heller Koster tross alt PENGER nå... Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Planetarion var før, men etter at det vart penger for det så er det og det også alle klone som er der ute. Eller vart planetarion klonet selv? Lenke til kommentar
Restart- Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Var det ikke gratis? viss det er det, regn med meg ptv Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Må teste å se hva det er Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Nemmen så koselig da. (spess du vegar... ) Det ER gratis ja, Planetarion = penger, Planetia = minst like kjekt + gratis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå