harald_ Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hvilket program bruker du til å kontrolere LCD displayet? Har googlet litt, men har ikke funnent så masse interesangt. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Bruker det, men er ikke helt fornøyd liksom... Lenke til kommentar
zyp Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Bruker også smartie.. heller ikke fornøyd... Jeg har skrevet et enkelt lcd-io bibliotek som jeg skal utvikle til noe ordentlig lcd software... Jeg trenger bare en ny parallell port (usb adapter) for viftestyringen min bruker den jeg har... PS: det er HD44780 display du mener ja, slike man får kjøpt på hammar eller elfa? Lenke til kommentar
simes Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Det beste jeg har brukt er LCD Studio. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Merket mg dette bilde på LCD Smartis siden under skins. Mek deg den høye tempraturen hehe... Tog du an... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå