mBug Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Hei! Har hatt min Sony G420 i snart et år, og har vært strålende fornøyd inntil nå i helga da jeg plutselig oppdaget at skjermbildet ikke var like stabilt som før. I 95Hz og bedre skifter bildet fra å være skarpt til difust med 2 sekunders intervall i en slags glidende overgang. Bildet er ikke veldig difust, men nok til at det merkes og er til å bli gal av. Har aldri sett noe lignede, i hvert fall ikke i oppløsning 1280 x 1024 @ 103Hz. I frekvenser under 95Hz blir skjermbildet konstant ustabilt, akkurat som om skjermen er påvirket av elektromagnetisk stråling. Har prøvd skjermen på flere PC'er med ulike skjermkort samt koblet den til via både input 1 og 2, men symptomene er de samme. Har derfor et par spørsmål: - Noen andre som har vært borti dette, og evt. har en forklaring på problemet? - Noen som har tips om hva jeg bør gjøre i en slik situasjon? Bør jeg ta kontakt med ITButikken der skjermen er kjøpt, eller kontakte Sony direkte? Takker på forhånd for hjelpa! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Har ikke opplevd noe samme. Ta kontakt med itbutikken raskest mulig, de vet sannsynligvis hva som er galt og hva du videre skal gjøre. Dekkes sikkert av garanti eller reklamasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå