Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Røyk, og påvirkning av huden (tobakk/elsigg) røykestopp

gpf222

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

... og fremfor alt du vil ha en fungerende penis (Yes, røyking påvirker også din mulighet til å få en ereksjon...)

Funke som fjell hos meg - nesten for godt. Det med årevis med røyking.

At noen kan få utfordringer er ikke samme som at røyk gjør til at man ikke får en fungerende penis.

Man kan få problemer med hjertet hvis man sitter på en stol forran pc'n også - det er ikke ensbetydende med at alle får det

Lenke til kommentar

... og fremfor alt du vil ha en fungerende penis (Yes, røyking påvirker også din mulighet til å få en ereksjon...)

Funke som fjell hos meg - nesten for godt. Det med årevis med røyking.

At noen kan få utfordringer er ikke samme som at røyk gjør til at man ikke får en fungerende penis.

Man kan få problemer med hjertet hvis man sitter på en stol forran pc'n også - det er ikke ensbetydende med at alle får det

Flott at du har overlevd noen runder russisk rullett, gratulerer. Ikke alle er så heldige, og det var kun en av mange potensielle skader som kan følge røyking (er også en god motivasjon for TS å slutte å røyke).

Lenke til kommentar

Flott at du har overlevd noen runder russisk rullett, gratulerer. Ikke alle er så heldige, og det var kun en av mange potensielle skader som kan følge røyking (er også en god motivasjon for TS å slutte å røyke).

Det blir bare dumt med sånne overdrivelser - russisk rulett.

Kom deg vekk fra skjermen og ut å rør på deg buffy. du er for statisk, du spiller russisk rulett.

En av de potensiale skadene med lite bevegelse.

Ja, røyking er skadelig. Men være så kategorisk som du har vært i dine uttalelser er feil- Det blir for dumt. Ikke uvanlig adferd fra ex-røykere. Minner meg om anti-cannabis motstandernes argumentasjon på det feltet.

Endret av KarpeSkrotum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...