Gå til innhold

Den løynde fossen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bærre lækkert båe to.

Der fikk jeg blanda to dialekter gett.

Våningshuset i V2 fint innrammet av grønne blad som gjør at midtstillingen passer perfekt.

Når jeg leser terrenget du har vært gjennom så er du tydeligvis ei hard dame hvilket får meg til å tenke på ei vise med den tittelen som ei jente nordfra ved Navn Marit Larsen sang om seg sjøl på klingende nordlandsk for mange mange år sia. men tror jeg har den i samlinga mi enda. Får sjekke den eksterne musikkdisken min.

Roar

Lenke til kommentar

Bærre lækkert båe to.

Der fikk jeg blanda to dialekter gett.

Våningshuset i V2 fint innrammet av grønne blad som gjør at midtstillingen passer perfekt.

Når jeg leser terrenget du har vært gjennom så er du tydeligvis ei hard dame hvilket får meg til å tenke på ei vise med den tittelen som ei jente nordfra ved Navn Marit Larsen sang om seg sjøl på klingende nordlandsk for mange mange år sia. men tror jeg har den i samlinga mi enda. Får sjekke den eksterne musikkdisken min.

Roar

Du er riktig i godlune i dag :D

Pirka ikke på de to kvistene som skulle vært klonet bort i V2 heller. :)

Det er vel det gode sommeværet dere har som setter deg i go`humør.

Jeg er vel sånn normalt sprek, ikke noen tøffing i det hele tatt. En kan være i ganske dårlig form og greie denne turen, det tar bare litt lengre tid. Men slitet er jaggu verdt det! Nydelig sted! Spesielt på en så fin dag som vi hadde i går. Ha en fin søndag Roar! :D

Lenke til kommentar

V1 er in favoritt fint format som fremhever motivet godt! Nydelig naturbilde!

Hei Tove!

Det er jo V1 som er hovedbildet i dag, V2 er med for å vise at det faktisk ligger hus på kanten der fossen hiver seg utfor. Det er utrolig fascinerende med disse fjellgårdene som klamrer seg fast på de utroligste steder langs fjordene våre.

Fossen skulle vært skikkelig diger nå, men mesteparten av den blir brukt i kraftproduksjon og blir ledet i rør gjennom fjellet på høyresiden til Zakariasdammen, der det blir demmet opp.

Tusen takk for fin kommentar og kos deg i sola! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott bilde av fossefallet i v1 med v2 som viser den bratte virkeligheten de hadde å stri med før .

Flott fanget .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...