Redaksjonen. Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Kan bli viktig i produksjonen av fremtidens biler og fly, mener forskere.Gulrotrester går fra å være avfall til å bli et supermateriale Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Noen andre som synes det var artig at dama på bildet har gulrotfarget hår 1 Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Kan vel tenkes hun har spist for mye gulrotmasse Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Kan det vere en ide å bytte ut ordet kompositt-material med blandingsmaterial. 1 Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Noen andre som synes det var artig at dama på bildet har gulrotfarget hår Det eg stusset litt på er spesialbestillingen, da Japan har et svert høgt lønsnivå. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Det eg stusset litt på er spesialbestillingen, da Japan har et svert høgt lønsnivå. Japan er så vidt jeg vet fortsatt verdensledende på presisjonsmekanikk. Det virker ikke som lav pris var målet med bestillingen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Hvorfor er ikke tilbakehellingen av massen automatisert? Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 (endret) Det eg stusset litt på er spesialbestillingen, da Japan har et svert høgt lønsnivå.Japan er så vidt jeg vet fortsatt verdensledende på presisjonsmekanikk. Det virker ikke som lav pris var målet med bestillingen. Da kunne jo Orkla ordnet sin sennep her. Om bestyrelsen viste kva som tr.... Endret 5. juni 2016 av Halvor Sølvberg- the MOV Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Hvorfor er ikke tilbakehellingen av massen automatisert? Ser ut for å ver 3 fase x 400 V. På grunn av miljō og interferens. Lenke til kommentar
Fri diskusjon og kunnskap Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Mange spennende nye materialer for tiden. Glass sterkere enn stål har vi lest om tidligere. Vanlig blåleire kan erstatte noe av cement i betong. Og nå dette lovende cellulose-materiale. (Vi er ikke så avhengig av olje hverken som produksjons-materiale eller energi lengre.) Kanskje kunne vi få en eget link på Tu.no for dette spennende området; nye materialer? Lenke til kommentar
EremittPåTur Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Fantastisk, her er det ett stort klistremerke som tydelig viser fare for å kutte av fingrene, så står jaggu'meg dama med fingrene oppi kverna!!!? hihi Vel vel, morsom teknologi iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå