Roar Kneppen Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Svanefontene ved Oslo Rådhus av Dyre Vaa = serie Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Klarer bare å forholde meg til et bilde her og da velger jeg det nest siste. Liker kompen og formatet godt som passer til motivet:) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2016 Klarer bare å forholde meg til et bilde her og da velger jeg det nest siste. Liker kompen og formatet godt som passer til motivet:) Enig med deg for der var jo litt av poenget å få med astroklokka også. Dessuten ligger det mye arbeid i nettopp den versjonen. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 En flott serie, men jeg er enig med Tove i at V5 ble en højdare. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Pande Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Har i grunnen aldri sett Rådhuset og det omgivelser på denne måten...men kreativt er det. Du fremhever kunsten på en kunstnerisk måte, om det går an og si...:-) V5 for meg også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Flott serie hvor jeg nok går mot flertallet og velger meg v3 Likte godt komposisjonen og det fine lyset som faller på skulpturen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg