Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Sentralbadet og nøstet... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Utsnittsmessig en del bedre denne serien enn gårsdagens. Skal jeg velge favoritter så blir det V4 med bebyggelsen bakom og V6 der jeg synes lampa gjør litt. Hadde du der samtitidig hatt enda mer skrå vinkel så fortauskanten hadde gått mellom kortside og langside så hadde det vært fullbragt som mesteren sa. Men man kan ikke gjørra alle til laks sa Gud og skapte makrellen. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 V6 blir min favoritt blant disse. Det er nå utrolig mye tagging på dette huset! Er det fritt fram? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Takker for hyggelige , positive og konstruktive kommentarer - Roar og Helene !! Noterer meg forslagene og ser hva jeg får ut av det neste gang jeg tar bilder her . j det er nærmest fritt frem å utføre street art på det gamle sentralbadet som nå er nedlagt (dessverre) etter at ADO arena åpnet . Kommer mer bilder senere fra dette området . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg