madman88 Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Hei,Jeg har lest enkelte som mener at om man bruker yoga 900 pcen i nettbrett modus så blir den ekstremt treig?Er det noen som kan bekrefte dette eventuelt noe man gjør feil?Vurderer å kjøpe den, derfor jeg spør Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Er det i denne tråden du har lest det? Se innlegg 2 og 8-10. Står på nippet til å kjøpe Yoga 900 selv, så jeg driver også research for tiden. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 6. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2016 Er det i denne tråden du har lest det? Se innlegg 2 og 8-10. Står på nippet til å kjøpe Yoga 900 selv, så jeg driver også research for tiden. Det kan godt stemme Frank! Jeg ble veldig usikker og etter å ha gjort ekstra research gjorde det meg enda mer usikker. Senest idag hadde ITavisen en test av Yoga 900s og virker som også det et av problemene i følge dem. Jeg bestemte meg tilslutt for å stå over pcen og gikk heller for en annen en. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Ah, okei. Hvilken var det du endte opp med? Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 6. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2016 Ah, okei. Hvilken var det du endte opp med? Jeg gikk for en Asus zenbook i istedenfor. Riktignok uten USB C samtidig har jeg ikke bruk for det og uten touch, men det også ville jeg ikke brukt uansett. Prisklasse 13k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå