Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Initiativ til å møtes

Anbefalte innlegg

Okei.. Så nå aner jeg egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Lang historie kort oppsummert; har truffet en fyr, møtt hverandre en del nå i det siste, da kun hovedsakelig i helger pga. jobb og studie for begge. Begge bor hjemme hos foreldre, så det blir litt vanskelig siden ingen av oss har hilst ordentlig på foreldrene til hverandre, og for meg personlig er det viktig at jeg er sikker på fyren før jeg introduserer han for dem. Regner at det er samme saken med han. Så er det dette med at det skjærer seg så fryktelig. Han mener jeg ikke tar initiativ til samtaler osv, mens jeg mener han ikke tar initiativ til å møtes. Han kan sitte å planlegge og gire seg selv utrolig opp, og når helga kommer, er det helt andre ting han snakker om og omtrent har "glemt" at vi skal møtes. 

Som denne helga. Vi hadde planlagt allerede tidligere i uka at vi skulle møtes, og alt var helt fint. Og nå har han ikke nevnt et eneste ord om det. Og jeg skjønner at man kan være opptatte, men det må da gå an å si ifra? Jeg blir bare så utrolig oppgitt. Jeg synes avstandsforhold er vanskelig i seg selv (vi bor 1t unna hverandre), og når man da møtes hver andre uke, så ser jeg egentlig ikke meningen med det. Vet heller ikke hvordan jeg skal snakke med han om det, uten at jeg virker helt desperat. 

Er heller ikke så lett å avslutte når hele greia er gått såpass langt. Hvordan burde jeg eventuelt prøve å hinte det til han? Eller i verste fall konkret si det?

Anonymous poster hash: a55df...4b1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

He is just not that into you.

Anonymous poster hash: 70775...147

Tenkte jeg også, helt til han startet å si hvor forelska han var i meg og hvor godt han likte meg osv. 

Gutter kan gå VELDIG langt for å få seg noe. De sier det du vil høre, rett og slett.

Men ta det opp med han? Live og die!

Om han er så forelska som han sier, da må han gjøre litt, vise det. Ta initiativet og ikke glemme om møte. 

Om han fortsetter å vare slik som han er nå, så kan greier ikke du å ha et forhold med han, da du behøver mer i et forhold.

Lenke til kommentar

He is just not that into you.

Tenkte jeg også, helt til han startet å si hvor forelska han var i meg og hvor godt han likte meg osv. 

Gutter kan gå VELDIG langt for å få seg noe. De sier det du vil høre, rett og slett.

Men ta det opp med han? Live og die!

Om han er så forelska som han sier, da må han gjøre litt, vise det. Ta initiativet og ikke glemme om møte. 

Om han fortsetter å vare slik som han er nå, så kan greier ikke du å ha et forhold med han, da du behøver mer i et forhold.

Takk for svar! Han har ikke fått seg noe her i hvertfall, men kan så klart være en årsak. Han ringer og sender meldinger hele tiden, så klarer liksom ikke sette fingeren på hvorfor han skal være så vanskelig. Er absolutt ikke interessert i et forhold hvor det kun ringes og sendes meldinger. Når allerede en gang i uka er en utfordring for meg, skjønner jeg virkelig ikke hvor hodet hans er. 

Lenke til kommentar

He is just not that into you.Anonymous poster hash: 70775...147

Tenkte jeg også, helt til han startet å si hvor forelska han var i meg og hvor godt han likte meg osv.  Anonymous poster hash: a55df...4b1

Klart han gjør, da blir det jo noe på han. Se filmen som heter "He is just not that into you" så skjønner du mer. Dersom en gutt/mann er virkelig er interessert i deg oppfører de seg helt annerledes. Den filmen blr være grunnskolepensum for alle naive og snille jenter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig han er litt usikker på seg selv? 

TS her.

Mulig det, men han gir meg hele tiden mikset signaler. Som når jeg f.eks. tar noe opp med han, som jeg føler er et problem, da blir han helt hysterisk og kommer med hvor lei seg han er og hvor redd han er for å miste meg. Men da skjønner jeg ærlig talt ikke hva som er så vanskelig med å bare si ifra, spesielt når han selv spør meg om vi skal møtes, også blir det bare snakket bort og "glemt" når helga kommer.

Lenke til kommentar

Hadde han oppriktig vært interessert, hadde han ikke konsekvent "glemt" avtaler dere laget.

Hvis han av en eller annen grunn likevel skulle være det, så har han en væremåte som aktivt saboterer for ham – det er i så fall hans problem.

Lenke til kommentar

Hadde han oppriktig vært interessert, hadde han ikke konsekvent "glemt" avtaler dere laget.

Hvis han av en eller annen grunn likevel skulle være det, så har han en væremåte som aktivt saboterer for ham – det er i så fall hans problem.

Det er akkurat det. Jeg forstår det bare ikke. Ekstra irriterende at det er når han selv tar initiativet til å møtes, så nevner han det liksom ikke når helga kommer. Blir så utrolig oppgitt, men er vel egentlig ikke vits å bruke noe energi på det. Har jo bare fått bekreftet at han ikke er interessert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...