Volvo850diesel Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Hei! Kjøpte meg en sliten løvebil i går, i dag så fikk jeg ett problem... Plutselig begynte vindusviskerene å leve sitt eget liv og det var ikke mulig å slå dem av. Dermed så forsvant instrument panelet, turteller og speedometer låste seg, ac forsvant og tute ble borte... Jeg stoppet bilen, men da jeg skulle starte igjen så virket hverken gløding eller diesel pumpe, dermed vill ikke bilen starte.. Men allt av hoved lys funker. Kan det være en gjordings feil? Event en ledning med irr? Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Kan være datadelen i styret som har gått. Relativ dyr affære om jeg husker rett. Men er det noe så enkelt som en kabelfeil bør det gå an å sjekke i alle fall i motorrommet, om jeg husker rett tror jeg det skal være en metalboks ovenfor et av hjulene , se om tilkoblingen der sitter ordentlig i og prøv å start, funker ikke det kan du gi boksen en liten dunk og prøv å start igjen. Får du start av den lille dunken er det noe som er løst / holder på å gå i selve boksen og det er ganske dyrt å fikse. Tar dette utifra min erfaring med Citroen da en del peugot biler har ganske lik innmat. Lenke til kommentar
Volvo850diesel Skrevet 4. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2016 Har prøvd, men drt ser ikke ut som om det er det som er problemet.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Du fikk selvsagt fiklet litt med tilkoblingen til den boksen også? Har du en feilkode leser? Den kan jo eventuelt hjelpe til. Skal være tilgang til datautgang under styret mener jeg om det er likt som på citroen. Men her trenger du tydeligvis innspill fra andre som kan langt mer om dette enn jeg. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) Sjekk sikringer. Hvis den har lyktespylere så prøv å koble ut motoren til disse, har vært borti at de har kortsluttet å lagd masse tull på flere forskjellige biler Edit: Lyktepussere, ikke spylere Endret 7. juni 2016 av daruu Lenke til kommentar
Volvo850diesel Skrevet 7. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2016 Hehe, viste seg att det bare var en litt gjemt sikring som hadde gått... *flaut*.. Takk for alle svar og innspill 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå