KatrinaS Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 (endret) De fleste smarttelefoner har en funksjon på tastaturet hvor de foreslår nye ord å skrive. Denne leken går ut på å ha en samtale hvor du bare bruker de ordene som telefonen foreslår. Regler: 1. Det første ordet i samtalen er lov til å velge selv slik at alle setninger ikke starter likt 2. Det er lov å skrive andre ting og kommentere hvis dette blir adskilt for seg selv og markert med (tekst) 3. Har ingen svart på 24t kan du svare på nytt 4. Bare bruk ord fra lista over foreslåtte ord Jeg starter: hei igjen og hvordan går det med Deg. Endret 4. juni 2016 av BananLaks Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Takk for nå har jeg fått med meg på opphold Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2016 Jeg har ikke fått noe svar fra deg. du kan jo ikke så mye som jeg kan. Det er ikke noe særlig. jeg vil ta en tur på byen med en liten ting som ikke har svart arbeid. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Svart arbeid med barn i alderen er en del ting jeg ikke er noe jeg har hatt. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2016 (endret) Jeg håper du har lyst til å se på det. (Omg) Endret 4. juni 2016 av BananLaks Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Jeg ønsker ikke å finne ut hvordan det er. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2016 Nei du har riktig retning for en god ide. du kan jo ikke så mye som jeg kan gjøre en liten oppdatering Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Skjønner ikke helt hva jeg skal si ifra om det ikke foreligger dokumentasjon på garasjeplassen Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Dokumentasjon på dette området rundt omkring blir bra. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2016 Det er nettopp dette som gjør at man må betale skatt Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Bare hyggelig det er jo bare helt fantastisk Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2016 Takk for hjelpen med det første året på byen og det er ekstremt viktig å være med på byen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Dysen det gir meg en tilbakemelding om at jeg ikke har fått en faktura på mail Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2016 Det blir nok ikke noe problem å gjøre det. men jeg er en viktig del av den gamle skolen Lenke til kommentar
TheSnidr Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Hei igjen og takk for at du sa du ikke har noen obligasjon overfor meg til å være på samme plan Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Sms takk for hjelpen og har en god del av det som er under behandling av personopplysninger Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2016 Hei og takk for at du kan komme til meg og ha deg med meg i dag og en liten tur på byen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Halo jeg venter fortsatt på svar fra deg da får du ikke bilder av meg fristen går ut på en iskald majones tube oste Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2016 Hei og takk for raskt svar på spørsmålene. jeg har ikke vært der så lenge . men vi kan ta med en god start på dagen i morgen og kveld og natt og det blir nok bra for meg og deg og Rebecca for at du kan komme til å ta en øl og vin og brennevin og en liten tur på byen med meg og Rebecca Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Du kan parkere gratis med El bil men den exsos bomba di betaler du sikkert ferjeavgifter og det er ikke så veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå