lærer'n Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hei håper noen kan hjelpe meg:) Jeg har følgende problem, IE lukker seg av seg selv, og gir en feilmelding om at IE må avslutte pågrunn av et alvorlig problem... Dette gjentar seg med ujevne mellomrom og er veldig irriterende, noen som vet hva dette kan være?? prøvde å kjøre Opera, men feilen fulgte etter, så problemet ligger tilsynelatende ikke i IE?? Har også problem med at maskina går i bluescreen, med følgende feilmelding: ***STOPP: 0x0000008e (0xc0000005, 0x816ea235, 0ef2fcc88, 0x00000000) hva betyr dette??? HJELP....maskina holder på å gjøre meg gal Kjører studentversjonen av Windows XP pro, har prøvd med Linux red hat uten å oppleve disse problemene........ Håper noen kan hjelpe meg Amd xp 2500+ barton, Geil 512 DDR pc2700 333MHz rambrikke, aopen hovedkort, radeon 9200se 128 mb skjermkort, Hitachi HD 120 gb ide 7200rpm Lenke til kommentar
Helten_ Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Det kan vel se ut som om du kanskje har feil på minnebrikken din. Jeg vet en kar som hadde en lignende feil. Skrur maskinen seg helt av noen ganger også? Lenke til kommentar
lærer'n Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Jepp, den slår seg helt av noen ganger også...er d andre som har erfaring med noe lignende??? Jeg trenger hjelp før jeg blir gal.. :grine: Lenke til kommentar
lærer'n Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Er det virkelig ingen som vet hva dette kan være? kan det være minnebrikken som er skadet eller ikke er kompatibel med win xp?? Lenke til kommentar
Abel29A Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 har du prøvd å søke på microsoft sine knowledge baser på nett?? du kan søke på feilmeldingskodene der og få svar på hva feks 0x00008e koden står for... kan gi en pekepinn på hvor feilen ligger..... jeg var mye plaget av BSOD relatert til skjermkortdrivere... da mptte det biosoppdatering til, siden HK og gf ti4400 ikke snakket så bra ilag.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå