Gintoki Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 (endret) Meg og dama er ganske store supernatural fans, å vi har blitt forelska i chevvy impala 67 modell, er det noe man kan få kjøpt i norge, eller kun importert fra usa? Endret 4. juni 2016 av Gintoki Lenke til kommentar
daruu Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Dukker opp på finn med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Om du kan å skru kan det være lurt å sjekke importering. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 5. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2016 Kan ikke skru en dritt i grunn Men må uansett lære meg det når dama og meg kjøper en Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Kan ikke skru en dritt i grunn Men må uansett lære meg det når dama og meg kjøper en Du kommer langt om du har garasje å sette den i, blir mye vanskeligere om du skal lære slikt ute i vær og vind. Lenke til kommentar
kriegheim Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Totale rest objekter starter på 20-30 000 norske i US. Kjørbare slitne eksemplarer på ca. det dobbelte. Ferdig regga i Norge, med frakt og det som hører med kommer du vel fort på rett under 6 sifret beløp. Det dukker opp eksemplarer på finn ganske ofte, typisk rundt 100-150 000 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå