MagE Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 skal sende XboXen min inn til www.hammar.no og få den chipet(tør ikke og lodde og helle på med sånt inni xbox'n min), men er vits med en 120gb hd til 1200kr i tilleg til 1000kr chip eller er går det ann og skifte hd sjøl uten en masse komplikasjoner? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 du finner fine guider til begge deler - ihvertfall hdd - på xbox-scene Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Sitter og stusser litt på det samme... her er fremgangsmåten jeg fant på xbox-scene ihvertfall (slik at du slipper å slite deg helt ut med å lete etter den ) http://www.xbox-scene.com/articles/hdd-install.php Endret 23. november 2003 av b_cybe Lenke til kommentar
redflame Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 skal du legge inn ny hdd på xboxen så anbefaller jeg og få tak i et programm som heter "Slayer's Evox auto-installer 2.1" den ordner alr fra scrach på 15 min, så er det bare og boote opp så er den nye hdd klar :nice: nb programmet er på ca 200 mb Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hammar er fryktelig dyre. Jeg gjør samme jobben ink. hdd for 1500,- Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Loddet i en Xecuter 2 Lite i boxen min, og jeg hadde aldri tatt i en loddebolt før Gikk fint det. Har nettopp byttet harddisk også, null problem. Brukte forresten Slayers Auto-Installer 2.5. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 er det 5400rpm som XboX hd har? trur at det kan jeg gjøre selv men er det så enkelt og chipe den at du kan gjere det uten om og ha rørt en loddebolt før i livet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå