Fotoskrulla Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Orkide Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Ja, det blir det sikkert. Jeg har tatt to vanndrivende. Vanskelig å velge versjon her. Muligens blir det den svevende fargeversjonen. Men den svarthvite grafiske versjonen var også fin. Tenkte kanskje enda litt mer kontrast der, men ikke noe klar nødvendighet det heller. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Nydelig Helene! Jeg faller mest for fargeversjonen 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Mykt og vakkert - liker best V1 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Takk før blomsten lady Helene, i et strålende vakkert, bilde Ha en fin helg ! M v h Lord Leif 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 To flotte bilder av denne vakre orkideen . Jeg velger meg v1 som har noen nydelige duse farger . Mistenker en app for å være delaktig her? Kunne kanskje ha tenkt meg et lite kutt i høyresiden , men pytt det er fint som det er også . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2016 Tusen takk for alle de fine tilbakemeldingene! Det er kjempehyggelig! Og ja Alec..du har rett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg