AfterGlow Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Googles app-butikk har fått en funksjon for «intelligent» opprydning på mobilen.Nå skal Google Play hjelpe deg med å gjøre plass til apper når mobilen er full Lenke til kommentar
eloekset Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Problemet er at man ikke kan avinstallere de appene man ikke vil ha. Det hjelper ikke stort å sette inn minnekort heller, for mange apper kan ikke installeres på minnekortet. Et 16GB Samsung-nettbrett er nesten ubrukelig i dag, pga alle de obligatoriske appene som fyller opp. 3 Lenke til kommentar
G Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Google bør bygge om android slik at man får slettet app'er som Facebook med flere. I windows har de gitt brukeren full tilgang til å slette mye. Og det man ikke får slettet der kan man ofte sette seg selv i en midlertidig administratormodus, også tilbake til brukermodus etterpå. Er android et enten eller opplegg? At enten må man kjøre rooted vs. ikke rooted, eller kan man root'e, for så å komme ut av rooted modus men beholde endringene som f.eks. det å slette app'er? 2 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 (endret) What you do in root, stays in root. Dessverre.. Endret 4. juni 2016 av Sir-Allistair Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Hjelper dette på problemet jeg hadde med den gamle Note-en min? Det blei gradvis mindre og mindre plass uansett hvor mye jeg renska og sletta. Tilslutt var det ikke nok plass til å laste ned nye eposter til epostklienten. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Som andre sier her, enkelte store apper på flere hundre MB kan ikke slettes om ikke man rooter telefonen og tar full kontroll. 2 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Hva skjer om man "rydder" i f.eks Messenger? Hva mister man? Samme med snapchat, Posten, smsbackup? osv... Hva er det man rydder & hva mister man? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg