Star Fox Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Et litt corny spørsmål, men når befinner daglig leder i dagligvareforretninger seg vanligvis på jobb? Skal ut og levere åpne søknader for å få meg en sommerjobb, og jeg vil helst ikke komme to ganger for å spørre etter daglig leder. Er mandag formiddag en god tid å satse på tror dere? Har lyst å levere søknad i morgen (altså i dag) egentlig, men har fått det for meg at daglig leder ikke pleier å være tilstede på lørdager. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Første gang du spør om DL er der og du får ett nei er det ikke værre enn å spørre når han vil være der neste gang... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Et litt corny spørsmål, men når befinner daglig leder i dagligvareforretninger seg vanligvis på jobb? Skal ut og levere åpne søknader for å få meg en sommerjobb, og jeg vil helst ikke komme to ganger for å spørre etter daglig leder. Er mandag formiddag en god tid å satse på tror dere? Har lyst å levere søknad i morgen (altså i dag) egentlig, men har fått det for meg at daglig leder ikke pleier å være tilstede på lørdager. Jeg jobbet mange år i dagligvarebutikk, og det hendte rett som det var at butikksjefen var på jobb også på lørdager. Butikksjefer jobber når de vil (les når de finner det nødvendig). Lenke til kommentar
lysakers Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Det er vel som oftest lettest å finne butikksjefer på jobb i tidsrommet 8-16 på hverdager. Det sagt så jobber butikksjefene på de lokale matbutikkene her stadigvekk både lørdager og søndager (turiststed som har lov å være åpen søndag hele sommeren). Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Varierende, men det er ikke unormalt at butikksjefen er den som mest dagtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå