Kontorstol Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Hei. Når jeg låser triggerene slik at de fungerer som enten-eller er responsen veldig dårlig, og de registrerer ikke alltid at jeg trykker de inn. Flere som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Hei. Når jeg låser triggerene slik at de fungerer som enten-eller er responsen veldig dårlig, og de registrerer ikke alltid at jeg trykker de inn. Flere som har opplevd dette? justere sensitiviteten og vandringen i eget oppsett. Slik at den lille vandringen med låst trigger blir registrert som 100% trykk.> Hvis ikke vil den låste triggeren kun utgjøre ca 40-50% trykk, og mange spill registrerer ikke det som avfyrt skudd før du er godt oppe i 80%+ prosent. Se på det slik. Hvis jeg ikke justerer sensitiviteten, men låser triggerne, så vil jeg i et bilspill kun ha tilgang på halv gass og halv brems. Du kan sammenligne det med å kjøre bil og ha en biljardkule under hver pedal. Juster sensitiviteten med låste triggere slik at du får 100% uttelling. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2016 Det var ikke verre nei. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå