Fenrisúlfr Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 hei på grunn av jobben så hender det veldig ofte at jeg må vente midt uti ingensteder i et par timer, og det hadde vært uendelig digg å hatt noe annet å underholde meg selv med enn mobilen... jeg har allerede en skjerm i spilleren min, som det er innganger på for å koble på eksterne bildekilder, og lurte da på om dere hadde noen omformere å anbefale til dette? det er isåfall en Xbox original (den første som kom ut rundt 2001.) det er snakk om. jeg har søkt på nettet og det står at den trekker rundt 100 watt når man spiller. takk for evt svar Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 En laptop med emulator og evt. tilkoblet spill-kontroller er så uendelig mye enklere... Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 4. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2016 Jepp, men ingenting slår å spille på original hardware. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Jepp, men ingenting slår å spille på original hardware. Uenig, om du har en PC med emulator kan du spille hvilkensomhelst spillkonsoll eldre enn PS3 med et enormt spillbibliotek du ikke kunne hatt ellers. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 4. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2016 Eh, jeg har absolutt alle spillene som er gitt ut i norge utenom FIFA, for det er for kjedelig Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 4. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2016 På Xbox that is Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 http://www.clasohlson.com/no/Spenningsomformer-vekselretter-500-W/36-4439 Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Expert har tidligere hatt omformere som leverer opptil 150w til en rimelig penge, hvis jeg husker rett. Jeg aner ikke hvordan kvaliteten er på dem. Hvis du ikke er nødt til å spille Xbox, så er Raspberry Pi Zero med Retropie en enkel og billig løsing. Softwaren er gratis, og du kan få hardwaren du trenger for ca. 200,- og drive denne med en enkel mobillader til bil. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 http://www.clasohlson.com/no/Spenningsomformer-vekselretter-500-W/36-4439 Tydeligvis totalt uegnet for elektronikk, da den ikke har modifisert sinuskurve, og leverer for høy spenning. Neste! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 http://www.swedol.no/aggregat-6000w-bensin-glendale.html?gclid=CjwKEAjwm8-6BRDgnb-Dk96UmRASJADbMycYhPT4QUOUm5IJBU26F1IyxRZJSNR-1hS6UGvarzt3FxoCb93w_wcB Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 http://www.clasohlson.com/no/Spenningsomformer-vekselretter-500-W/36-4439 Tydeligvis totalt uegnet for elektronikk, da den ikke har modifisert sinuskurve, og leverer for høy spenning. Neste! http://www.clasohlson.com/no/Spenningsomformer-Vekselretter-300-W/32-5124 Lenke til kommentar
Gamle ørn Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Du kan jo eventuelt melde deg på Pimp My Ride. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Litt teit å konvertere fra 12V til 230 også tilbake til 12 (eller noe lignende som den orginale xbox bruker) Finn ut hvilken spenning du trenger først. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 12. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2016 jeg har brukt 12v direkte inn på xbox i bil før jeg, men det fungerer veldig dårlig når man har anlegg i bilen, da spenninga blir altfor ustabil. det problemet slipper jeg da når jeg konverterer til 230, da det ikke er så farlig om det er akkurat 230. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Husk at spenninga i en bil er nærmere 15V så du må ha en form for adapter uansett. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 21. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2016 Hadde en duppeditt som jeg ikke husker navnet på mellom mitt andre batteri i bagasjen og xboxen, så der var det aldri over 12v. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Hva med en kondensator på enten anlegget eller 12V'en før XBOX'en? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 En kondensator vil lade seg opp til hva enn dynamoen gir ut. Som oftest rundt 14V. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 (endret) Dette er ikke min sterkeste side, men ville det ikke vært lurt å ha et ekstra batteri om denne ideen gjennomføres? Det er kjedelig nok å vente noen timer "midt uti ingensteder", men tror det er noen hakk kjedeligere om bilen ikke starter når du skal videre. Jeg har selv opplevd å nesten knekke et batteri ved å spille musikk en times tid mens jeg shina bilen. Riktignok var det batteriet ganske slitent på det tidspunktet for det skrek etter utskifting noen måneder senere, men det er jo ikke så ofte man har et helt strøkent batteri. Jeg ble hvert fall meget overrasket over hvor fort steroen klarte å tømme batteriet på en bil uten tenninga på. Endret 22. juni 2016 av LtdEdFred Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Ekstra batteri og skillerelé som kobler fra startbatteriet når bilen ikke sviver er det tryggeste ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå