Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Sentralbadet... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Fine bilder. Velger meg sistemann i dag. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Aldri lett å bestemme seg for hvor man skal starte og slutte på slike utsnitt. I V2 ville jeg antagelig bare beholdt FTP er det vel det står. I V3 ser det ut til at det kommer en vegg til høyre i vinkel på hovedmotivet. Hvis også den er graffiti dekket ville jeg tatt den med i bildet sammen med hovedmotivet her for å skape mer dybde i bilde og kutta vekk luft oppe og til venstre. Dessuten kan hellene på bakken være med å gi god spenning i bildet. I V4 ville jeg nok kutta vekk det separate feltet til venstre og heller forsøkt å få med hele feltet til høyre da jo hovedmotivet kommer som egen versjon i V5. I V6 blir jeg rett og slett forbanna på de jævla taggerne som har ødelagt den flotte figuren med å skrible oppå den. Ser ut til å være en plass det går an å komme tilbake til gang på gang slik jeg gjør på en del steder i Oslo. Hver gang kan du kanskje finne nye innfallsvinkler samt at også her blir vel ting overmalt så nye ting dukker opp. Jeg nærmer meg raskt 1100 nå. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene og Roar !! Tar med meg beskjæringstipsene til Roar , men et par av dem er ikke mulig med originalen som utgangspunkt . Men legger ut en ny versjon av v1 i tillegg til de nye i neste omgang . Mvh Alec Lenke til kommentar
sussss Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Ved ikke helt hvad jeg skal sige..synes ikke den slags er flot på gaderne..men det er der jo nok ikke noget at gøre ved..fint fotograferet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg