AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Hei!Her kommer det meget enkle, men samtidig vanskelig spørsmålet;Mann 20 lurer på hvordan ta steget videre med en jente han er meget betatt av. Vi har kjent hverandre i vell et halvt år, gått mye turer og generelt funnet på endel sammen, dog ikke noe som innebærer fysisk kontakt, yet. Det er derfor jeg lurer på hvordan jeg skal ta det videre slik at hun skjønner at jeg ønsker mer en vennskap her. Noen teknikker, erfaringer, hva funker, hva kan jeg si/gjøre. Tar alle tips med en stor takk, da jeg føler at jeg snart må gjøre støtet. Hilsen Mr. frustrert Anonymous poster hash: 1cf17...197 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Dra ned buksa og spør om hun er interresert i noe mer enn en spasertur. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2016 Vi har kjent hverandre i vell et halvt år, gått mye turer og generelt funnet på endel sammen, dog ikke noe som innebærer fysisk kontakt, yet. TS Edit her: Har vært noe klining og roting på fest, men ikke noe fysisk i edru tilstand.. Anonymous poster hash: 1cf17...197 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Da funker strategien min bedre siden hun alerede har vist litt "velvilje" Lenke til kommentar
aomt Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Var spontan. Når dere går ute, ta hun i arma, dra mot deg og kyss ho. Hun er din. Done. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Ja - hvordan skal hun kunne vite at du liker henne når du aldri viser det og bare avslutter møtene deres med trygge klemmer? At dere har rotet sammen på fest indikerer jo at det er et potensiale her. Var spontan. Når dere går ute, ta hun i arma, dra mot deg og kyss ho. Hun er din. Done. Jeg liker denne. Så enkelt kan det gjøres. Eventuelt bare sett deg veldig nær henne når dere setter dere ned for å en pause. Se henne dypt inn i øynene på en måte hvor du beundrer ansiktet hennes og synes hun er vakker. Ikke vik. Kanskje stryk henne litt over kinnet og smil til henne. Eventuelt gi henne et kompliment: "Så fin du er." Kyss henne. Alternativt kan du i et lignende øyeblikk spørre rett ut i stedet for et fysisk fremstøt: 1) Har du lyst å kysse meg? 2) Jeg har av og til litt vanskelige for å lese kvinners signaler. Er du interessert i noe mer eller hva foregår her? Alle tre har fungert for meg tidligere. Sistnevnte bruker jeg aldri lenger ettersom jeg ikke er passiv og veldig frempå og orientert mot egne behov, men jeg brukte den med suksess når jeg var yngre og litt mer usikker. Satt rett og slett bare ord på det jeg tenkte. Fungerte fint begge gangene jeg brukte den. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Jeg har egentlig ingen tro på å spørre om man kan kysse henne, spørre henne om hva hun tenker og føler om dette osv. Bedre å prøve seg frem og se an hvordan hun reagerer. Kan hende at det har gått for lang tid. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 (endret) Jeg har egentlig ingen tro på å spørre om man kan kysse henne... "Har du lyst å kysse meg?" Subtil forskjell. ...spørre henne om hva hun tenker og føler om dette Forsåvidt enig, men det var ikke slik jeg la det frem. Enig i at det beste kanskje er å gjøre et fremstøt, men la det bare frem som et litt enklere alternativ som er bedre enn ingenting Endret 4. juni 2016 av Bruker-239845 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Fortsetter du sånn, kommer det snart en annen fyr som viser henne at han vil ha henne mens du går rundt i grøten og surrer. 2 Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Alkohol har sett ut til å fungere bra hittil, så hadde fortsatt med det. (Atl. 1) Sørg for å havne på fylla med henne en gang til, klin med henne, og ta så til deg motet å invitere henne hjem til deg. (Alt. 2) Inviter henne hjem på film/netflix/middag, kanskje etter at dere har vært ute og tatt noen rolige øl, gått en tur, ect, og sørg for å ha mer alkohol hjemme hos deg... Gjerne en dag ingen av dere jobber dagen etter. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2016 Neste gang du møter henne, hold henne i hånden når dere går tur, etter litt, stopp, snu deg mot henne, se henne i øynene og kyss henne. voila. Anonymous poster hash: db42e...22c Lenke til kommentar
ozone Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Min erfaring er at hvis ikke gnistene flyr etter et par dager, er det 'vennskap' heretter... Her må man bare manne seg opp med én gang hvis man er tiltrukket! Det nytter aldri å 'gå turer' i all evighet; da blir det bare kleint når man 'prøver seg' etter et halvt år. Hvis hun var interessert 'på den måten' til å begynne med, så er hun nok ikke det lenger når hun har sett at du enten ikke er interessert, eller er en tafatt fyr. Finn deg en ny jente, og vær frempå fra dag én, er mitt råd. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Kan ikke si at jeg er enig med Ozone, noen jenter kan være interessert over lengre tid , fikk nettopp vite at en tidligere venninne siden jeg var 14 var fortsatt interessert i meg og vi er nå begge to 40. Har null interesse for henne og hun bor heldigvis på andre siden av jorden , pen er hun også, men mangler det som er viktig ( personalitet og indre skjønnhet ). Så ts bør egentlig ta steget videre og spørre, sier hun nei er han i det minste ferdig med å undre seg og kan gå videre. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Min erfaring er at hvis ikke gnistene flyr etter et par dager, er det 'vennskap' heretter... Her må man bare manne seg opp med én gang hvis man er tiltrukket! Det nytter aldri å 'gå turer' i all evighet; da blir det bare kleint når man 'prøver seg' etter et halvt år. Hvis hun var interessert 'på den måten' til å begynne med, så er hun nok ikke det lenger når hun har sett at du enten ikke er interessert, eller er en tafatt fyr. Finn deg en ny jente, og vær frempå fra dag én, er mitt råd. Generelt enig. Men, som Malvado også sier, så er det ikke nødvendigvis slik at jenter mister interesse fordi du ikke prøver deg eller tar initiativ. Hvis en jente virkelig liker deg, så vil hun ha stor tålmodighet og virkelig håpe at du gjør et trekk snart. Så her har ikke TS noe å tape på å gjøre et av mange fremstøt som alt er foreslått i tråden. Men jo, det beste er som regel å være frempå. Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Kommer veldig an personlighet det der. Noen jenter er ikke så frempå selv, og kan gjerne være betatt av en gutt/mann over en lengre periode. Ettersom dere over tid har rotet litt med hverandre, så får jeg inntrykk av at hun er litt sånn. Som jeg skrev over, så hadde jeg nok ikke brettet ut hva jeg følte, og heller gått for handling. Da er det ikke slik at hun må ta et direkte valg (ja/nei), men får heller kjenne på hvordan det føles å være sammen med deg. Det er selvfølgelig mulig noen her har andre erfaringer enn meg. Men personlig så har jeg aldri gått inn i et forhold ved å spørre om vi skal være sammen. Det er bare noe som kommer naturlig etter hvert som man henger, roter, har seg, og etterhvert begynner å bli så godt kjent at samtalene man fører blir mer personlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå