Remiix93 Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Hei, Lurte på om dere vet noen bra steder å fiske ørret helst i Hedmark området. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Hvor i Hedmark tenker du da? Stort fylke. Lenke til kommentar
Remiix93 Skrevet 3. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2016 Nærheten av Hamar, Brumunddal, Moelv og Elverum, jeg drar innom Gjøvik ofte så kan være i det områder også Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 (endret) Først og fremst Mjøsa vil jeg tro, hvor muligheten for Hunderørret er til stedet. Der kan man jo få skikkelig kubber av fisk, i flere arter enn bare ørret. Ørreten i Mjøsa er vel en av Europas største storørretstamme hvis jeg ikke tar helt feil? I tillegg så er Renaelva ganske bra, med gode mulighet for tørrflue og stor ørret. Når det kommer til mindre vann / elver må du nesten søke litt på google, eller at andre kan svare her inne. Jeg har ikke fisket mye rundt i området der og med tanke på at det er rundt 20 arter i Hedmark, så antar jeg at det kan være mange vann som det ikke går ørret i. Edit: ikke for å snakke om Glomma da. Der kan du vel dra i land store fine ørreter, men også mye annet. Endret 3. juni 2016 av Espp 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå