AnonymDiskusjon Skrevet 23. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2016 Jeg kommer når jeg er alene med vibrator, men foretrekker sex med FF-en min, selv om jeg ikke får orgasme av sex. Ja, jeg vil jo ha orgasme under sex også, og kanskje det kommer, men enn så lenge nyter jeg det vi har og det er MYE bedre enn orgasmene jeg får alene. Bare inn-og-ut gir meg svært lite. Med ekser som har sett på dette som det eneste man gjør under sex, har jeg flere ganger tatt meg selv i å tenke på hva vi skal ha til middag. Det må være en kombinasjon av alt mulig + god kjemi. Den beste sexen jeg har, varer i mange timer, med munn og hender overalt på hverandre kropp, og der kun brøkdeler er ut-og-inn-bevegelser (størrelsen betyr altså heller ikke noe særlig). Der er det heller ikke noe orgasmejag, men nyting av hverandres kropp på alle måter. Jeg skal ikke si at en kjapp en med en jeg er glad i ikke gir meg noe som helst, men om fem minutters jukking til han kommer, og så desperat gnikking på klitoris og "kommer du snart?", er det eneste vi gjør, blir jeg veldig fort lei. Anonymous poster hash: 6e3b8...472 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2016 Utrolig mange menn som er dårlige i senga og usikre på seg selv. Det er så turnoff det. Anonymous poster hash: df448...17c Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Da er det viktig å sette det veldig i fokus, gjerne under akten. Spesielt dersom usikkerheten forårsaker prestasjonen. Da skal man se bedrings straks. Damene har det litt lettere i så måte. Det er ikke så nøye om man er "helt med" under akten. For menn blir det litt mer synlig for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg