AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Hei! Samme fyr som laget dette topicet her. Jeg har i et par måneder holdt på med ei fantastisk jente. Vi er like kåte begge to, og har oss flere ganger i uken - men jeg har så langt ikke klart å få henne til å komme. Hun sier ingen har klart det før, og at hun ikke bryr seg noe særlig om det. Hun klarer å gjøre det selv på et par-tre minutt. Jeg bare lurer på hvordan det føles for jenta å ha sex, uten å komme i det hele tatt? Er det ikke så viktig for dere? Er selve inn-og-ut-bevegelsen like deilig for jenta som for gutten? Anonymous poster hash: 7274c...67d 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Kanskje litt feil for en kar å svare her, men dersom man teller i antall nerver i kjønnsorganene så er det vel enda deiligere for jentene med samleie. Har du sett på når hun tar seg av sakene selv? Kanskje be om å få se og lære, si at du har lyst til å lære hvordan du kan få henne over kanten du også. Hvis hun vil det samme såklart. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Jeg bare lurer på hvordan det føles for jenta å ha sex, uten å komme i det hele tatt? Orgasme og nytelse er ikke det samme, man kan fint nyte sex enormt uten å få orgasme. For min egen del så synes jeg ofte det er kjipern å få orgasme fordi lillemann noen ganger ikke vil mer. Det er, for meg, oppbyggelsen før orgasmen som gir meg mest nytelse. Slik jeg har forstått ting så er det intimkontakten som er viktig for jenter. De trenger en "runk" innimellom de også, men i forhold til forholdet så er det viktigere å ha en annen type intim kontakt enn det gutter stort sett vil (jukk jukk sprut). Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2016 Hvordan det føles varierer fra jente til jente, så den du bør stille dette spørsmålet til er jo jenta di. Det samme gjelder hvor viktig orgasmen er - for noen er det viktig, for andre ikke. Jenta di har jo sagt at ho ikke bryr seg så veldig, så du har jo allerede fått svar fra henne. Anonymous poster hash: f2bca...1e6 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Kan ho ikkje gjere det same ho gjer på eiga hand under samleie? 1 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Mesteparten av jenter får ikke vaginal orgasme. Finn en posisjon der du får stimulere klitoris. En bra ide å er kjøpe vibratir/egg som du/hun kan bruke på klit, mens dere har samleie. Trenger ikke kjøpe noe alt for fancy heller, btw. Holder med en til 100-300kr til det her.Finner dere bra posisjon og tempo, så vil hun garantert komme! Lykke til! 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Hun har nok klitoris-orgasme når hun gjør det selv. Endel jenter har utfordringer når det gjelder at det skal gå for de. Selv erfart det med ei og hun sa hun nøt det selv om hun ikke fikk orgasme og det var ikke så viktig for henne. Hun hadde aldri fått orgasme med noen før hun heller, hun fikk det ikke når hun prøvde selv heller. Hun gråt en god del de første gangene hun fikk orgasme, så jeg tror det betydde mer for henne enn hva hun ville innrømme. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2016 Det var utilfredstillende lite svar fra jenter her....Dama mi får sjeldent orgasme under samleie hun også, men hun sier det er helt fantastisk deilig å bli tatt bakfra. derfor har vi gjort det oftere og oftere, og hun sier det er så deilig at det føles nesten litt ut som orgasme hele veien. Kanskje hun får det også, hun vet ikke helt sier hun. Men vil anbefale å prøve denne stillingen "doggy" siden dama sier nytelsen er så god at orgasme eller ikke betyr veldig lite. Anonymous poster hash: daf59...0ab Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Hei! Samme fyr som laget dette topicet her. Jeg har i et par måneder holdt på med ei fantastisk jente. Vi er like kåte begge to, og har oss flere ganger i uken - men jeg har så langt ikke klart å få henne til å komme. Hun sier ingen har klart det før, og at hun ikke bryr seg noe særlig om det. Hun klarer å gjøre det selv på et par-tre minutt. Jeg bare lurer på hvordan det føles for jenta å ha sex, uten å komme i det hele tatt? Er det ikke så viktig for dere? Er selve inn-og-ut-bevegelsen like deilig for jenta som for gutten? Anonymous poster hash: 7274c...67d Det er nå en gang slik at det ikke alltid går for jenta. Fysiologisk er det ok. For at det skal bli barn, MÅ det gå for mannen, men ikke for kvinnen. Dessverre finnes det ikke verre kunnskap enn å vite enn at: en ikke tilfredsstiller den en elsker over alt på jord. Tro meg. Den du elsker er mer forståelsesfull enn du aner! Kvinner er klokere enn menn Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Min jente er lik. Sjelden hun kommer ut er klitoral stimuli. Hun digger det anyway. Jenter er ikke som oss menn. Et tips fra meg er å kjøpe en magic wand. Da kan hun bruke den på klitten sin mens du tar henne. Da vil dere komme sammen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Min jente er lik. Sjelden hun kommer ut er klitoral stimuli. Hun digger det anyway. Jenter er ikke som oss menn.Det var då veldig til generalisering. Eg vil tippe dei fleste har lyst å få orgasm under sex. Det er gjerne ikkje vanskelegare enn at ho har ei hand på klitoris under samleie. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2016 Jeg er en ung kvinne som sliter med å få orgasme. Men jeg liker sex likevel, og det føles veldig godt å ha sex. Jeg får ikke orgasme av å bli tatt bakfra, men får likevel en deilig følelse der han treffer meg dersom han treffer riktig. Ofte er det så deilig at jeg må stønne, selv om det ikke blir noen orgasme ut av det. Når det gjelder klitorisorgasme får jeg det mest på egenhånd og ikke så ofte når jeg har sex med noen, selv om det er jeg som masserer klitoris. Jeg tror det kanskje er på grunn av predtasjonspress, særlig når partnerene mine gir uttrykk for at de ønsker at jeg skal komme. Da får jeg ikke til å slappe av om det blir mye orgasmeprat. Men noe som har funket bra er faktisk når jeg er bundet fast og partneren bruker en vibrator, der partneren tar kontroll og leker seg rundt med vibratoren. Da har jeg ofte klart å komme med en partner. Men uansett, for meg er sex deilig - både psykisk og fysisk, selv om jeg ikke ofte får orgasme. Det er en deilig følelse som kanskje ikke er så lett å forklare for menn, særlig bakfra eller i misjonær med beina på skuldrene. Anonymous poster hash: ab42f...8b9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2016 En annen ting: vi mannfolk har en tendens til å grovt overvurdere utstyret vårt sin betydning for kvinnens nytelse. En pikk er stort sett ubrukelig når det gjelder å få kvinnen til å komme, med mindre hun er en av de få dom klarer å få vaginalorgasme. En sexakt bør etter min mening bestå av så lite inn-ut som overhodet mulig - jeg finner det ulidelig kjedelig, og når det ofte gir kvinnen så lite som det gjør er det ingen vits i å bruke tid på det. Munn, hender og diverse leketøy er langt overlegent; man kan holde på i timesvis og aldri kjede seg - og så eventuelt avslutte med noen minutter inn-ut hvis det på død og liv er så viktig. Selv skipper jeg som regel hele den delen og skyter i hendene eller munnen hennes. Anonymous poster hash: f2bca...1e6 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Prøv å koble orgasme ut fra tanken om hva god sex er. Joda, hyggelig å komme så en ser stjerner, viktigere over tid å oppleve sex som noe positivt. Det er mye mer til sex enn å komme. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Min jente er lik. Sjelden hun kommer ut er klitoral stimuli. Hun digger det anyway. Jenter er ikke som oss menn.Det var då veldig til generalisering. Eg vil tippe dei fleste har lyst å få orgasm under sex. Det er gjerne ikkje vanskelegare enn at ho har ei hand på klitoris under samleie. Du leste bare halve posten. Det er gjerne og vanskeligere for noen. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Min jente er lik. Sjelden hun kommer ut er klitoral stimuli. Hun digger det anyway. Jenter er ikke som oss menn.Det var då veldig til generalisering. Eg vil tippe dei fleste har lyst å få orgasm under sex. Det er gjerne ikkje vanskelegare enn at ho har ei hand på klitoris under samleie. Om det hadde vært så enkelt, så hadde det jo ikke vært noe problem for de fleste jenter å komme under samleie. Til trådstarter: dere kunne prøvd med en vibrator bare for å få henne over den mentale sperren. Om du klarer å gi henne orgasme en gang, så tror jeg de neste gangene kommer til å gå mye bedre. Og ja, penetrering er deilig for jenter også. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Min jente er lik. Sjelden hun kommer ut er klitoral stimuli. Hun digger det anyway. Jenter er ikke som oss menn.Det var då veldig til generalisering. Eg vil tippe dei fleste har lyst å få orgasm under sex. Det er gjerne ikkje vanskelegare enn at ho har ei hand på klitoris under samleie. Om det hadde vært så enkelt, så hadde det jo ikke vært noe problem for de fleste jenter å komme under samleie.For mange er det det, men sjølvsagt ikkje alle. Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 En annen ting: vi mannfolk har en tendens til å grovt overvurdere utstyret vårt sin betydning for kvinnens nytelse. Anonymous poster hash: f2bca...1e6 Haha, word. Vet ikke om noen som har penisstørrelse blant tingene de ser etter i en mann. Hvis en kvinne har fantasert nok om ham på forhånd så er det deilig uansett, slik er jeg iallefall. Når det gjelder orgasme: Jeg trenger ikke det under sex. Synes det hadde vært stressende om noen skulle fokusere veldig mye på om jeg skulle få orgasme for min egen del, det blir litt som at han påstår at jeg selv ikke vet hva jeg vil ha. Hvis det er for hans del, fordi han digger det, er det noe annet. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 (endret) Kanskje litt feil for en kar å svare her, men dersom man teller i antall nerver i kjønnsorganene så er det vel enda deiligere for jentene med samleie. Har du sett på når hun tar seg av sakene selv? Kanskje be om å få se og lære, si at du har lyst til å lære hvordan du kan få henne over kanten du også. Hvis hun vil det samme såklart. Klitoris har mange flere nerver over mindre areal enn mannens penishode. Om du derimot ser på vagina, så er det den ytre delen som er mest følsom, det blir mindre følsomt inne i vagina. Ikke det at de ikke har følelse der, men kvinnens mest erogene og følsomme områder når det kommer til fitta er klitoris, utsiden + de første 1-2cm inn. Men til TS, som flere har nevnt så er det ikke alle kvinner som klarer eller har lett for å komme under vaginal penetrering, spes uten klitoris stimulering. En mulig er doggystyle hvor hun kan massere klitoris selv mens hun blir tatt bakfra. Og enig med at prat sammen, se på henne, lese henne underveis. Lær hennes kropp og hode å kjenne enda bedre. Endret 6. juni 2016 av Zimon Lenke til kommentar
nattsvermeren Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 For å bidra med dameperspektiv her: Sex kan være superdeilig uten at en kommer. Virkelig. Personlig ville jeg nok valgt deilig sex uten orgasme heller enn å onanere og få orgasme. Deilig sex med orgasme er selvsagt best, men det er likevel utrolig godt selv om en av ulike grunner ikke skulle komme helt i mål. Når det kommer til hvordan du kan hjelpe henne i mål, dersom du ønsker tips på dette: Lær deg å stimulere klitoris på en god måte. Gjerne når hun er på topp. Hvis hun klarer å slappe av i den stillingen, og du stimulerer henne på en bra måte, vil dette være et svært godt utgangspunkt for å kunne få henne i mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg