Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

For dere som vet litt om stoffskifte sykdommer, hormon forstyrrelser, osv eller har hatt ærfaring med det. trenger råd fra dere akkurat nå

TheBarron

Anbefalte innlegg

Å spørre om hvilke forutsetninger jeg har er et veldig vagt spørsmål

Først og fremst og du har en utdanning som er relevant. Eventuelt om det var personlige erfaringer du gikk ut i fra.
Først og fremst kan hvem som helst skrive på nett hva de vil, så en slik uttalelse vil ikke gagne noen. Hadde jeg skrevet at jeg var lege ville ingen trodd meg, fordi det er en utsøkt kommentar i en helsetråd, som hvem som helst kunne skrevet uten at det var mulighet for å validere det.

I tillegg er dette et anonymt forum, men kan gi deg såpass til svar; jeg har tatt høyere utdanning, og jeg har også flere personlige erfaringer når det kommer til stoffskifte sykdom, så mye kan jeg si, uten å utlevere meg selv på nett.

Når det er sagt så undres jeg fortsatt på hvorfor du stiller spørsmålstegn ved mine forutsetninger. Hadde dette vært en synsetråd hadde jeg skjønt det, men siden alle mine kommentarer i denne tråden har vært basert på fagkunnskap så skjønner jeg ikke hvorfor du skal spørre og grave. Min teori er at enten har man kunnskap eller så har man det ikke, og det har ingenting med forutsetninger å gjøre. Sier igjen, pek gjerne ut om jeg har sagt noe som er feil, det hadde vært mer til hjelp enn at vi skal kommentere mitt privatliv, som mildt sagt er off-topic.

Endret av 93MiChr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

Jeg tror det han endokrinologen mente var at MEDISINENE man får mot depresjon, fører ofte til hormonforstyrrelser, og da snakker vi totalt tap av produksjon av testosteron f.eks. Så mitt råd til deg er vær glad for at du ikke er diagnostisert med depresjon, ta deg sammen og nyt livet. Hvis du fortsetter å presse på for å få en diagnose som sier depresjon, så blir du til slutt tvangsinnlagt og tvangsmedisinert. Det er IKKE en vei du vil gå. Dessuten hvis man ikke kommer seg av "depresjonen" ved bruk av medisin i et par uker, så blir man utsatt for ECT, det er å få strøm sendt gjennom hjernen, for å fremkalle anfall. Man mister også ofte hukommelsen av det. Og blir evigvarende pasient på psykiatrisk avdeling.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...