Nyåret Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Hei. Hvor finner jeg et tastatur som ligner på s1337kb tastaturet fra Sandstrøm? s1337kb tastaturet fra Sandstrøm er ute av produksjon så derfor ser jeg meg om etter et nytt et. Takk for svar. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Logitech K350? Forøvrig fem Elkjøp butikker som har disse på lager, om du bor i nærheten. Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Dette? http://www.elkjop.no/product/data/mus-og-tastatur/S1337KB/sandstrom-tradlost-tastatur-sort 1 Lenke til kommentar
Nyåret Skrevet 18. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2016 Det står at ekjøp har tastatur inne ,men i realiteten så har de ikke det. Lenke til kommentar
Nyåret Skrevet 18. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2016 Logitech K350? Forøvrig fem Elkjøp butikker som har disse på lager, om du bor i nærheten. Så på tastaturet nå, men synes ikke at det ligna så innmari på s1337kb. Primært ser jeg etter et tastatur som det er lite avstand mellom tastene på samt ganske lave taster. Uansett takk for forslag ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå