Jørgen.S Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Hei! Ringte for 2 dager siden til Telia for å bytte abonnement, etter jeg hadde forklart hva jeg ville oppgradere til, sa han at jeg skulle få en epost jeg bare skulle svare OK på. Dette ble gjort og jeg fikk en melding på Mobil at endringen er gjort på abonnomentet. Men når jeg går inn på Min Side på Telia står det fortsatt det gamle jeg hadde og ikke det nye. Er det noen som har erfaring med om hvor lang tid det eventuelt kan ta? Skulle gjerne hatt det fikset til Mandag siden jeg drar til utlandet, akkurat nå har jeg et Telia abonnement som ikke har denne Free Roaming i EU. Takker for alt av hjelp -Jørgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå