Fotoskrulla Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Nydelig portrett av din far! Min far er også 86 år og det er litt trist å se hvordan det er å bli gammel og redusert. Men sånn er livet, og man lærer vel å akseptere dets forandringer etterhvert som man havner oppi det. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Så flott og nært portrett vakkert! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Så ble det altså ny konto. Lurte litt på om du hadde valgt pseudonym fra dyreriket, men så er det altså fremre del av hue skrevet på en nostalgisk måte. Bildet har jeg visst kommentert en annen plass i cyber-riket. Roar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 3. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2016 Takker for fine kommentarer:-) Det og akseptere tilværelsen som den er, kan være vanskelig. Men klarer en det, så er alt litt lettere/greiere. @Kneppen, så ble en ny profil løsningen på mitt "cyberproblem". Navnet er et kallenavn jeg har hatt i mange år, uten at jeg helt vet hvorfor jeg fikk det... Mulig det fordi jeg stikke panden litt for mye og for langt frem til tider. Har før til at jeg har "tryna" en del ganger... Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Innmari flott bilde av din far! Rett og slett vakkert, følsomt og fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg