Aeyoun Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 (endret) Hver gang jeg åpner Steam står det «Steam Controller — nå tilgjengelig!» Trykker jeg inn på produktsiden står det «Kommer snart».Er det noen nettbutikkr andre enn Steam selv som selger denne i Norge? Kun interessert i norske butikker da jeg ønsker norsk forbrikerrettigheter med på kjøpet.Ser kontrollen selges både i Sverige og Danmark på Steam. Update: Jeg besvarer mitt eget spørsmål her. Endret 16. august 2016 av Aeyoun Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 (endret) Oops! Denne siden ble ikke funnet Det ser ikke ut til at noe ble funnet på denne adressen Endret 16. august 2016 av Invader Zim Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 24. august 2016 Forfatter Del Skrevet 24. august 2016 Rettet. Hadde en liten databasefeil på min side. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Fortsatt umulig å få tak i denne i norge? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Ser ut som CDON får den inn: http://cdon.no/spill/steam_controller-40089604 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå