Advokat123 Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Hei, Jeg ble også lurt av Allmedia AS 1. September 2016. Ble oppringt og svarte "OK" på meldingen. Ble fort frustrert da jeg skjønte greia og prøvde og si opp, men tenkte at jeg måtte bare betale for å unngå støy og vente til nå for å si opp avtalen. Jeg tenker at avtalen skal fornyes 1. Februar siden det er 6 måneder etter avtalen startet. Og jeg kunne si opp avtalen 21 dager før den skal fornyes. Så nå begynte og skulle sjekke det ut, men da jeg prøvde å gå til den adressen som jeg fikk oppgitt var til kontrollpanelet kom jeg bare til "bad gateway". Har nå sendt mail til både [email protected] og [email protected] så få vi se om de svarer. Disse har nå gått konkurs Lenke til kommentar
Advokat123 Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Hei alle. Ser at jeg ikke er den eneste som har blitt surret inn i dette sirkuset... Jeg vet det er en liten stund siden folk har skrevet i denne tråden, men det er en liten ting jeg gjerne skulle hørt med flere om: For 6 måneder siden ble jeg oppringt av Bedriftsøket, som etter en liten samtale klarte å overbevise meg om å melde meg inn.Jeg tar all selvkritikk for at jeg sa ja til dette, men jeg svarte aldri "OK" eller noe annet på hverken epost eller sms mottatt.. Jeg ventet på faktura i post og på epost, men hørte ikke noe mer. Det skal sies at jeg studerte på fulltid i utlandet, og ble først ringt opp hjemmefra et par uker senere, da vi hadde fått inkassovarsel sendt i posten.. Ok, jeg betalte regningen og logget meg inn for å se når jeg kunne melde meg ut, det var satt til 26.01.17. Jeg logget meg regelmessig inn for å sjekke at datoen ikke ble endret. Når jeg nå 26.01.17 skal logge meg inn på "mine sider", får jeg errormeldingen "502 Bad Gateway". Det er altså ingen mulighet for meg å melde meg ut, da jeg ikke får logge inn i det hele tatt... Mitt spørsmål: Er det noen andre her som har opplevd det samme?? Mine tanker har begynt å svirre litt og jeg lurer på om de har mulighet til å avskjerme spesifikke "brukere" når de ser at utmeldingstiden nærmer seg..? Er klar over at det høres veldig utspekulert ut, men de er nå noen sleipe folk, så skulle ikke forundre meg... Har prøvd å ringe både Bedriftsøket og Allmedia AS, men får bare beskjed om at det er lang kø, "hold linja".. har satt meg på tilbakeoppringning, men har stått der nå siden fredag, så tviler sterkt på at dette er noe annet enn en automatisk telefonsvar-linje... Det viser seg også at alle de forskjellige numrene er kobla opp mot samme linje, da jeg kommer til samme telefonsvar hver gang. All epost som er sendt fra egen epostadresse eller via deres egen webmeldingstjeneste, er ikke besvart. Jeg orket ikke ta denne saken videre med fulltidsstudier i utlandet, men nå synes jeg i hvert fall at jeg burde få lov til å melde meg ut - særlig når jeg nettopp følger fastsatte vilkår.. Hvem burde jeg ta dette videre til om de ikke skulle svare ila. disse 14 dagene utmeldingsprossen er "gjeldende"? All hjelp mottas med stor takk! Hei alle. Ser at jeg ikke er den eneste som har blitt surret inn i dette sirkuset... Jeg vet det er en liten stund siden folk har skrevet i denne tråden, men det er en liten ting jeg gjerne skulle hørt med flere om: For 6 måneder siden ble jeg oppringt av Bedriftsøket, som etter en liten samtale klarte å overbevise meg om å melde meg inn.Jeg tar all selvkritikk for at jeg sa ja til dette, men jeg svarte aldri "OK" eller noe annet på hverken epost eller sms mottatt.. Jeg ventet på faktura i post og på epost, men hørte ikke noe mer. Det skal sies at jeg studerte på fulltid i utlandet, og ble først ringt opp hjemmefra et par uker senere, da vi hadde fått inkassovarsel sendt i posten.. Ok, jeg betalte regningen og logget meg inn for å se når jeg kunne melde meg ut, det var satt til 26.01.17. Jeg logget meg regelmessig inn for å sjekke at datoen ikke ble endret. Når jeg nå 26.01.17 skal logge meg inn på "mine sider", får jeg errormeldingen "502 Bad Gateway". Det er altså ingen mulighet for meg å melde meg ut, da jeg ikke får logge inn i det hele tatt... Mitt spørsmål: Er det noen andre her som har opplevd det samme?? Mine tanker har begynt å svirre litt og jeg lurer på om de har mulighet til å avskjerme spesifikke "brukere" når de ser at utmeldingstiden nærmer seg..? Er klar over at det høres veldig utspekulert ut, men de er nå noen sleipe folk, så skulle ikke forundre meg... Har prøvd å ringe både Bedriftsøket og Allmedia AS, men får bare beskjed om at det er lang kø, "hold linja".. har satt meg på tilbakeoppringning, men har stått der nå siden fredag, så tviler sterkt på at dette er noe annet enn en automatisk telefonsvar-linje... Det viser seg også at alle de forskjellige numrene er kobla opp mot samme linje, da jeg kommer til samme telefonsvar hver gang. All epost som er sendt fra egen epostadresse eller via deres egen webmeldingstjeneste, er ikke besvart. Jeg orket ikke ta denne saken videre med fulltidsstudier i utlandet, men nå synes jeg i hvert fall at jeg burde få lov til å melde meg ut - særlig når jeg nettopp følger fastsatte vilkår.. Hvem burde jeg ta dette videre til om de ikke skulle svare ila. disse 14 dagene utmeldingsprossen er "gjeldende"? All hjelp mottas med stor takk! Jeg sitte i akkurat samme båt selv! Samme dato til og med.. De tar ikke Tlf, svarer ikke på Mail. Har til og med ringt en bekjent av de som eier det og spurt etter kontaktinfo, fant info om dem på proff og lignede sider. Allmedia gikk kOnkurs ) Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Seems legit - not. Lett for svindleren her å registrere en konto for å prøve å skremme "kundene sine" fra å ikke betale 2 Lenke til kommentar
Advokat123 Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Seems legit - not. Lett for svindleren her å registrere en konto for å prøve å skremme "kundene sine" fra å ikke betale Hva mener du ? Allmedia er bedriften som lurte masse kunder og masse bedrifter. Allmedia gikk konkurs En gledens dag for oss alle Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Ditt innlegg i denne tråden. Laget for å skremme fra å ikke betale, for å unngå større utgifter knyttet til svindelen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå