Arodem Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Bruker oppussede scener fra Metal Gear Solid 3: Snake Eater.Det neste Metal Gear-spillet fra Konami er en pachinko-maskin Lenke til kommentar
Sivie G Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Er dere seriøse Konami. dere kunne ha remastret hele metal gear solid serien som videoen klart viser at dere kunne fått til, men nei da dere skal ta en av de mest legendariske spillseriene i historien og gjøre det til en enarmet banditt. Bare selg rettighetene som faktisk bryr seg om fansen sin som for eks CPR som ikke bare er grådige etter penger. #FuckKonami 1 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Er en pachinko-maskin mer tiltrekkende hvis det står "Metal Gear", "Silent Hill" eller "Castlevania" på den? Merkevarene må jo uansett være mer verdt i spillformat? Håper en ordentlig utvikler plukker dem opp. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Nye slagordet til Konami! Konami: we're even worse then UBI Soft Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Er dere seriøse Konami. dere kunne ha remastret hele metal gear solid serien som videoen klart viser at dere kunne fått til, men nei da dere skal ta en av de mest legendariske spillseriene i historien og gjøre det til en enarmet banditt. Bare selg rettighetene som faktisk bryr seg om fansen sin som for eks CPR som ikke bare er grådige etter penger. #FuckKonami Hvem er CPR ? Prøvde å søke, men finner bare førstehjelpskurs. Ville selv likt å sedd denne bli solgt til ett annet stort selskap som f.eks Rockstar games eller Naughty Dog som faktisk kan levere nye verdige spill til serien. Lenke til kommentar
Mehm Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Er dere seriøse Konami. dere kunne ha remastret hele metal gear solid serien som videoen klart viser at dere kunne fått til, men nei da dere skal ta en av de mest legendariske spillseriene i historien og gjøre det til en enarmet banditt. Bare selg rettighetene som faktisk bryr seg om fansen sin som for eks CPR som ikke bare er grådige etter penger. #FuckKonami Hvem er CPR ? Prøvde å søke, men finner bare førstehjelpskurs. Ville selv likt å sedd denne bli solgt til ett annet stort selskap som f.eks Rockstar games eller Naughty Dog som faktisk kan levere nye verdige spill til serien. Uten at jeg vet helt sikkert tror jeg han mener CDPR:) Utviklern bak bl.a. The Witcher serien Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Konami er ikke spillutvikler lenger. De tjener for godt på pachinko og mobilspill (omsetningen gikk opp når de sluttet med produksjon av store spill) Merkevaren virker da ikke til å være mere verd i spillformat, som du tenker tankbug. Lenke til kommentar
Sivie G Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Er dere seriøse Konami. dere kunne ha remastret hele metal gear solid serien som videoen klart viser at dere kunne fått til, men nei da dere skal ta en av de mest legendariske spillseriene i historien og gjøre det til en enarmet banditt. Bare selg rettighetene som faktisk bryr seg om fansen sin som for eks CPR som ikke bare er grådige etter penger. #FuckKonami Hvem er CPR ? Prøvde å søke, men finner bare førstehjelpskurs. Ville selv likt å sedd denne bli solgt til ett annet stort selskap som f.eks Rockstar games eller Naughty Dog som faktisk kan levere nye verdige spill til serien. Uten at jeg vet helt sikkert tror jeg han mener CDPR:) Utviklern bak bl.a. The Witcher serien Ja, jeg mente CDPR Lenke til kommentar
Sivie G Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Er dere seriøse Konami. dere kunne ha remastret hele metal gear solid serien som videoen klart viser at dere kunne fått til, men nei da dere skal ta en av de mest legendariske spillseriene i historien og gjøre det til en enarmet banditt. Bare selg rettighetene som faktisk bryr seg om fansen sin som for eks CPR som ikke bare er grådige etter penger. #FuckKonami Hvem er CPR ? Prøvde å søke, men finner bare førstehjelpskurs. Ville selv likt å sedd denne bli solgt til ett annet stort selskap som f.eks Rockstar games eller Naughty Dog som faktisk kan levere nye verdige spill til serien. Mente CDPR, utviklerne bak blant annet The Witcher-serien. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Er dere seriøse Konami. dere kunne ha remastret hele metal gear solid serien som videoen klart viser at dere kunne fått til, men nei da dere skal ta en av de mest legendariske spillseriene i historien og gjøre det til en enarmet banditt. Bare selg rettighetene som faktisk bryr seg om fansen sin som for eks CPR som ikke bare er grådige etter penger. #FuckKonamiHvem er CPR ? Prøvde å søke, men finner bare førstehjelpskurs. Ville selv likt å sedd denne bli solgt til ett annet stort selskap som f.eks Rockstar games eller Naughty Dog som faktisk kan levere nye verdige spill til serien. Mente CDPR, utviklerne bak blant annet The Witcher-serien. Har ikke spilt Witcher spillene selv, men har sedd endel videoer og blandt annet twitch streamere som spiller det og det er uten tvil ett kanonbra spill. Hadde ikke blidd lei meg om de hadde fådd rettighetene til å lage neste spill i serien. Ettersom det hadde vært ett helt annet studio da og kojima ikke ville vært involvert så håper jeg da at David Hayter hadde vært mulig å få tilbare igjen som stemmen som snake ettersom han ikke vil jobbe med kojima igjen. Lenke til kommentar
Sivie G Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Er dere seriøse Konami. dere kunne ha remastret hele metal gear solid serien som videoen klart viser at dere kunne fått til, men nei da dere skal ta en av de mest legendariske spillseriene i historien og gjøre det til en enarmet banditt. Bare selg rettighetene som faktisk bryr seg om fansen sin som for eks CPR som ikke bare er grådige etter penger. #FuckKonamiHvem er CPR ? Prøvde å søke, men finner bare førstehjelpskurs. Ville selv likt å sedd denne bli solgt til ett annet stort selskap som f.eks Rockstar games eller Naughty Dog som faktisk kan levere nye verdige spill til serien. Mente CDPR, utviklerne bak blant annet The Witcher-serien. Har ikke spilt Witcher spillene selv, men har sedd endel videoer og blandt annet twitch streamere som spiller det og det er uten tvil ett kanonbra spill. Hadde ikke blidd lei meg om de hadde fådd rettighetene til å lage neste spill i serien. Ettersom det hadde vært ett helt annet studio da og kojima ikke ville vært involvert så håper jeg da at David Hayter hadde vært mulig å få tilbare igjen som stemmen som snake ettersom han ikke vil jobbe med kojima igjen. Enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå