kkimjangs Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Takk for innsatsen Stein du har lagt ned. Vi må over i andre kontinenter for å finne vedkommende som kan ta over for deg - en umulig oppgave dessverre. Synd å se kjernekompetansen forsvinne. Masse lykke til med det nye selskapet! 1 Lenke til kommentar
Myten Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Skal bli godt å bli kvitt den fjompenissen uten ett fnugg av kompetanse med e-sport på høyere nivå og blottet for innsikt i de større spillene. Hyrer gamer.no inn en uten bred kunnskap om de spillene de satser på nå, kaller jeg de for naive og uten evne til å lære av feilen de gjorde ved å ansette en som ikke visste hvordan spillene fungerte i praksis. Håper at de motbeviser meg! Ingen tvil om at han har gjort en god jobb i henhold til sin egen kompetanse, men den var dessverre ikke god nok og han falt dermed til kort! Lenke til kommentar
richie=) Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 kommer ikke til og savne han. Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Jeg håper også at dere kan lage en egen side eller et filter som kan filtrere bort E-sport. De fleste som er interessert i e-sport bruker uansett andre kanaler. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Hva er egentlig problemet med relevant content? Er det de ekstra to klikkene fra rullehjulet på musa som plager dere? Det er jo ikke snakk om å bytte det ut med noe. Jeg ser veldig sjelden på det, men som en daglig gamer.no leser er det ikke irriterende. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå