Syklofanten Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Tips til hvor jeg kan fåtak i billige oppbevaringshyller til bod/garasje? Har hørt de har noen greie på Jula, men nettsidene deres ser ut til å være nede nå. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Både Jula, Felleskjøpet og IKEA med fleire har billige hyller. Det er stort sett dei samme produkta så prisane er relativt like, kjøp derfor på den butikken som du synest det er enklast å stikke innom. PS. Eit stalltips frå meg er å stikke innom eit par brukthandlarar. Det er godt mulig du kan gjere eit langt betre kjøp der, i alle fall større sjangs for å finne kraftige og stødige hyller til ein hyggelig pris. Så om du har tid til å leite innom diverse brukthandlarar så kan det være mykje å spare på det. 1 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Hva med å lage dem selv? Jeg gjorde dette i boden vår og er veldig fornøyd med resultatet. Skal man kjøpe ferdighyller er det som regel ikke så mange bredder å velge mellom og om du har esker og slikt som skal stå der får du f. eks bare plass til 1.3 esker per hylle pga de vertikale stengene som holder platene. Dybden velger du jo også enkelt om du snekrer selv slik at du får maks utnyttelse som passer i garasjen din (om det f. eks er 60cm mellom veggen og garasjeporten og hyllene til Ikea bare er 40cm dype kan du velge å bygge 55cm (for å ha litt slingringsmonn)). Har du mye som skal stues kan også et selvbygd system gå fra gulv til tak i motsetning til ferdighyller som har en viss høyde. 1 Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 6. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2016 (endret) Takk for tips! Tror jeg stikker innom Clas Ohlson i morgen og kjøper et par av disse.http://www.clasohlson.com/no/St%C3%A5lreol/Pr408943002 Eventuelt disse på Ikea, som var veldig billige (men sannsynligvis ikke like gode).http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00278578/ Endret 6. juni 2016 av Syklofanten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå