Odd R. Valmot Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Stavanger-selskap lanserte nytt alarmsystem for svømmehaller: – Forespørslene hagler inn fra hele verden Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Stilig! Ser ut som en god løsning på et alvorlig problem. 3 Lenke til kommentar
mathiash98 Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 (endret) Syntest at jeg hadde sett noe slikt når jeg streifet forbi kontrollrommet på skolen (Alexander Dale Oen Arean)Syntes nesten det er merkelig at de ikke har det i alle bassenger rundt om kring... Endret 2. juni 2016 av mathiash98 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Syntest at jeg hadde sett noe slikt når jeg streifet forbi kontrollrommet på skolen (Alexander Dale Oen Arean) Syntes nesten det er merkelig at de ikke har det i alle bassenger rundt om kring... Det er kanskje ikke så merkelig hvis ikke så mange har hørt om det eller tenkt på at det kan eksistere? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå