T@ngoTerje Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Hei! Kona hadde jobbet med photoshop i går og var ferdig med det. Så skulle hun browse bildene med ACDSee og forteller at det hørtes ut som et fly (vifta?) og så begynte skjermen å flakke. Hun ble så redd at hun bare slo av. Prøver rollback med Cmd+R men kommer ikke inn. Grafikkort som er blåst, kanskje? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Ser ut som det er skjermen som er gåen, muligens kabelen som går til skjermen. Service er nok neste stopp Lenke til kommentar
T@ngoTerje Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 Får skru opp og sjekke kabel. Maskina er for gammel for reklamasjon - i tillegg til at jeg har byttet litt om på disker selv Men rart at skjermen bare blir grå etter den grønne skjermen. Lenke til kommentar
T@ngoTerje Skrevet 3. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2016 (endret) Cmd+s ved oppstart gir denne skjermen: Endret 3. juni 2016 av T@ngoTerje Lenke til kommentar
T@ngoTerje Skrevet 17. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2016 Tok maskinen til Tell, som trykte på noen hemmelige knapper og fikk opp diagnose. Skjermkort røket, som jeg tenkte. Jeg kjøpte maskinen i mars 2011, så utenfor garantitid. MEN - dette var, som han forklarte, en kjent feil og Apple gir ekstra garanti på dette, så de har tatt maskinen inn og skal bytte hovedkort. Klar i neste uke! Jippi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå