eiriksen Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Har en pc her med 50 mb ledig, og det begynner å bli et problem. Det er mora mi sin. Fant ut at det er en temp mappe som ligger på hennes bruker på Documents and settings, den er på 1,06 gb. Er den trygt å slette? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Dersom den ligger i denne banen så: x:\Documents and Settings\brukernavn\Local Settings\Temp Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Dette er du 120% sikker på, ville blitt litt krise hvis det ikke gikk. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Dette er du 120% sikker på, ville blitt litt krise hvis det ikke gikk. Jada Den fungerer på samme måte som x:\windows\temp som blir brukt i Windows 95/98/ME. Mulig du ikke får slettet absolutt alle filene, fordi noen er i bruk (spør ikke meg hvorfor) Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Dette er du 120% sikker på, ville blitt litt krise hvis det ikke gikk. Jada Den fungerer på samme måte som x:\windows\temp som blir brukt i Windows 95/98/ME. Mulig du ikke får slettet absolutt alle filene, fordi noen er i bruk (spør ikke meg hvorfor) Tusen-hjetelig-super-duper-millioner takker. Du reddet dagen :D :D :D NB: Bekalger min bruk av smileys, men jeg ble så glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå