merterje Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Jeg har tidligere tatt Shot Screen ved hjelp av å trykke ned Ctrl og Alt og PrtSe. Jeg har da funnet igjen bildene i OneDrive. Men det gjør jeg ikke lenger.. Når jeg tar Shot Screen kommer det opp på skjermen at det er kopiert/lagret i Utklippstavlen. Kanskje er det p.g.a. noen innstillinger som er gjort ?? Jeg vet ikke hvor jeg finner Utklippstavlen ?? Hvordan kan jeg få tilbake funksjonen det at når jeg tar Shot Screen, så kommer det opp i OneDrive ?? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Dersom du åpner Paint, kan du "paste" screenshotet der som nytt bilde, og lagre det der du ønsker. Lenke til kommentar
Crouser Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 (endret) Bruker du et program for å ta screenshots? Hvilket isåfall? Endret 2. juni 2016 av Crouser Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Det er en innstilling i OneDrive for automatisk lagring. http://winsupersite.com/windows-10/how-automatically-save-screenshots-onedrive 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå