RobinEriksen1 Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Fant ikke noe annet sted jeg kunne poste, men er det noen her som vet hvordan man endrer koden på tengtools verktøy tralle? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 http://www.verktøy.no/search/?q=Verkt%C3%B8yvogn+ 3. resultatet på google... Lenke til kommentar
RobinEriksen1 Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 Men den linken der sier ikke noe om hvordan man endrer kode? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Det var ikke det som stod der når jeg leste tråden i stad Jeg får skylde på at jeg ikke har fått kaffen min enda... Lenke til kommentar
RobinEriksen1 Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 Hehe, ikke alltid lett å få med seg alt tidlig om morgenen ? Lenke til kommentar
Bjørn Johansen Skrevet 11. mai 2022 Del Skrevet 11. mai 2022 Trallen må være åpen og rett kode må være satt. På baksiden av tallskivene på høyre side er det en knapp som må presses oppover. Hold knappen oppe og forandre koden, deretter slipp knappen og koden er satt. Dersom du ikke har den gamle koden men trallen er åpen. Klem opp knappen og føl deg frem mens du holder presset på knappen. Når du treffer rett, smetter knappen helt opp og du kan sette ny kode. Høres kanskje vanskelig ut, men er gjort på sekunder😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå