Fotoskrulla Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Ålesund sett fra sjøsiden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Nei, vannet er vel for kalt til å svømme med kamera enda? Kameraene tåler jo det meste nå - også en svømmetur. Ser du klager på urolig båt og burde kanskje kompensert med ISO 2000 og lukkertid på 1/2000 s. Undrer meg på om parkeringshus under kaia er smart. I Oslo må T-banen stanse når det er skikkelig springflo for da kommer vannet inn i tunellen. Roar 1 Lenke til kommentar
Pande Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Norske byggeklosser... Men når det er sagt, så likte jeg disse lyse fasadene. Kledelig for en kystby. Her nede har vi jo "de hvide husane", men de er betydelig annerledes:-) Flott dokumentasjon. Når det gjelder urolig båt, så har jeg en mistanke om at det kan skyldes mannskapet, i kombinasjon med medbrakt proviant.... 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 Nei, vannet er vel for kalt til å svømme med kamera enda? Kameraene tåler jo det meste nå - også en svømmetur. Ser du klager på urolig båt og burde kanskje kompensert med ISO 2000 og lukkertid på 1/2000 s. Undrer meg på om parkeringshus under kaia er smart. I Oslo må T-banen stanse når det er skikkelig springflo for da kommer vannet inn i tunellen. Roar Hei Roar! Lommekameraet jeg kjøpte meg kan jeg bade med, A7'n tror jeg jeg lar ligge på land. Jeg har ikke prøvd å fotografere under vann enda, men det skal testes ut i sommer. Det blir moro det! Takk for tipset, jeg tenker ikke over at det kanskje ikke er så farlig å skru opp iso'n endel når det er lyst og fint ute. Parkeringshuset er under havoverflata, så springflo tror jeg ikke skal by på problemer. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 En flott serie Tusen takk Torhild! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 Norske byggeklosser... Men når det er sagt, så likte jeg disse lyse fasadene. Kledelig for en kystby. Her nede har vi jo "de hvide husane", men de er betydelig annerledes:-) Flott dokumentasjon. Når det gjelder urolig båt, så har jeg en mistanke om at det kan skyldes mannskapet, i kombinasjon med medbrakt proviant.... Hei! Hyggelig at du er her igjen! De ble voldsomme disse husene, men bakom har vi fremdeles den sjarmerende jugendbyen. Det var jo litt bølger da! Og 90hk på hekken.. Ellers var det bare en helt alminnelig torsdag Lenke til kommentar
Pande Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Norske byggeklosser... Men når det er sagt, så likte jeg disse lyse fasadene. Kledelig for en kystby. Her nede har vi jo "de hvide husane", men de er betydelig annerledes:-) Flott dokumentasjon. Når det gjelder urolig båt, så har jeg en mistanke om at det kan skyldes mannskapet, i kombinasjon med medbrakt proviant.... Hei! Hyggelig at du er her igjen! De ble voldsomme disse husene, men bakom har vi fremdeles den sjarmerende jugendbyen. Det var jo litt bølger da! Og 90hk på hekken.. Ellers var det bare en helt alminnelig torsdag 90 hk på hekken....ikke rart båten var urolig....:-)))) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 Norske byggeklosser... Men når det er sagt, så likte jeg disse lyse fasadene. Kledelig for en kystby. Her nede har vi jo "de hvide husane", men de er betydelig annerledes:-) Flott dokumentasjon. Når det gjelder urolig båt, så har jeg en mistanke om at det kan skyldes mannskapet, i kombinasjon med medbrakt proviant.... Hei! Hyggelig at du er her igjen! De ble voldsomme disse husene, men bakom har vi fremdeles den sjarmerende jugendbyen. Det var jo litt bølger da! Og 90hk på hekken.. Ellers var det bare en helt alminnelig torsdag 90 hk på hekken....ikke rart båten var urolig....:-)))) Hehe...det gikk greit unna ja.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 En flott serie med spennende arkitektur som jeg synes passer her .-flotte komposisjoner med fine aftensolfarger og et fint lys . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg