magiga Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Ser til Norge for 3D-kunnskap.Dansk togbransje vil lære av Jernbaneverket Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Slik jeg leser teksten, så er det en fra COWI Danmark som viser til krav de møter fra Jernbaneverket i Norge? Jeg vet ikke hvem som har prosjektert banen det vises til i artikkelen, men skal jeg sette penger på noen, så tipper jeg COWI Norge kanskje har en finger med i spillet her. Et krav om tilsvarende programvare/3D-modell m.m. i Danmark vil sannsynligvis gi COWI et konkurransefortrinn, fordi de kan vise til kompetansen brukt i Norge. Jeg er ikke negativ til 3D-prosjektering, men grunnlaget for overskriften er kanskje litt tynn? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Er det riktig video dere har lenket til? Jeg synes denne er langt bedre, da den illustrerer de ulike alternativene langt bedre! (Hopp et par minutter frem til Hamar by f.eks) 1 Lenke til kommentar
Tore Aurstad Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Nok en flott 3D-video - denne gang fra Statens Vegvesen og deres bygging av Hålogalandsbrua nord for Narvik, laget av Baezeni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå