Lisbeth Grendal Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Mer mat ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Flott og skarpt bilde! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 Flott og skarpt bilde! Mvh Fredrik Tusen takk for det Fredrik! Mvh Lisbeth Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Akkurat. Har sett spurvemor sitte på balkongrekkverket mitt og mate etter å ha hentet i forboksene mine. Flott plassert i flata med godt lys og ditto skarphet som henter farger og gode detaljer i dun og gap. Roar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 Akkurat. Har sett spurvemor sitte på balkongrekkverket mitt og mate etter å ha hentet i forboksene mine. Flott plassert i flata med godt lys og ditto skarphet som henter farger og gode detaljer i dun og gap. Roar Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Roar Mvh Lisbeth Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 Veldig bra !! Tusen takk for det Torhild. Mvh Lisbeth Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Mange av dem nå Kul type i et fint bilde M v h Leif Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 Mange av dem nå Kul type i et fint bilde M v h Leif Tusen takk Leif Mvh Lisbeth Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Mange av dem nå Kul type i et fint bilde M v h Leif Tusen takk Leif Mvh Lisbeth Bare hyggelig !!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg