Jiffovnsrens Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Hei Jeg kjøpte en PS4 for 5 dager siden og nå er den defekt. Noen som vet hvordan DOA reglene for Sony er? Kan jeg kreve ny maskin i morgen fra butikken jeg kjøpte den fra? Er kjipt og sende inn en 5 dagers maskin til reperasjon. På forhånd takk Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Det er jo en DOA HD dette (half dead) så ta det opp med butikken. Du burde vel få ny maskin med mindre du har brukt den i steikeovnen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 (endret) Ifølge dette dokumentet praktiserer Sony i Norden 14 dagers DOA + noen betingelser. http://pdf.order.se/pdf/service/Sony/Service_Guideline_Nordic.pdf Husk at DOA som regel forutsetter at produktet leveres tilbake med originalemballasje og alt tilbehør. Endret 1. juni 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
Jiffovnsrens Skrevet 1. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2016 Tusen takk for svar begge dere! Dette hjalp virkelig, håper på og få ny konsoll i morgen da Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Bør sjelden være et problem. Bare ikke prøv deg med noe "jeg ventet fem dager før jeg skrudde den på" eller noen annen utrolig gjennomsiktig løgn, så får du nok hjelp. Kunder som juger er kunder som ikke får god kundeservice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå