gkja Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Hei Den forrige Asus PCen tok kvelden etter 3 år rett etter at garantien og reklamasjonsretten gikk ut. Derfor er jeg på utkikk etter en ny PC. Etter litt surfing på nettet falt jeg for Multicom Kunshan P640R Killer-Edition 14" til 12 000 kr + OS. Det jeg ønsker en tilbakemelding på, er om dette er en PC som vill kunne vare noen år med "normalt" bruk. Er det neon som har erfaringer med bruk av Multicom bærbar over tid? mvh gkja Lenke til kommentar
Pixxxel Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Du skal da ha 5 års reklamasjon ikke 3 mener jeg. Lenke til kommentar
gkja Skrevet 1. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2016 Takker for svar Pixxxel Hadde nettopp (ca.2 måneder siden) PCen inne ti reperasjon på reklamasjonsretten.Da hadde jeg en uke igjen på reklamasjonsretten. Når den nå tok kvelden igjen,så vil jeg ha en ny PC. mvh gkja Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Tre års reklamasjonsrett finnes ikke. Reklamasjonsretten er to år, med mindre tingen er ment å vare vesentlig lengre enn dette. Da er den fem år. Ref. forbrukerkjøpsloven §27 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Multicom har vel et frysende rykte? En del som er misfornøyd\ men sikkert en del som er fornøyd. Tror multicom jobber mest å være billigst, derfor er kvaliteten etter det. Problemet med reklamasjonsretten er man kan vel ikke fikse problemet selv. Det ville vært en fordel hvis ram\SSD disk har ryket kan man bytte det selv. Istedenfor å sende hele pcen. Teoretisk kan det være mulig hvis multicom reparer feilen. Om hovedkortet er defekt, spørs det om det lønner seg å bytte. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Kvaliteten på PC-ene fra munticom er ikke dårlig, men vet ikke med kundeservicen deres. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Du har 5 år reklamasjonsrett, stikk å klag det lønner seg. Så lenge du har kvittering seff Lenke til kommentar
gkja Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 Hei Takker alle sammen for svar. Når PCen nå har gått i svart skjerm 2 ganger på kort tid, så vil jeg ha en ny PC som funker. Det blir til at jeg kjøper en ny Mulicom pc. Setter denne saken som løst. mvh gkja Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Tja, hvis de ikke klarer å reparere den på TRE forsøk, så kan du faktisk etter forbrukerkjøpsloven kreve å FÅ en ny maskin (eller heve kjøpet). Men for all del, det er dine penger... 1 Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Som sagt: Reklamer og hev kjøpet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå