Stig-Arne Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Skal på reise til Gran Canaria. Hvor bør jeg ta ut valuta? Skal jeg ta ut på flyplassen, eller kjøre til banken å ta ut i minibanken der? hva er det lureste? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Hva med å ta ut der nede? Jeg gjør alltid det. Dog kan det komme et gebyr hver gang, det ser du på prislisten til banken din. Slenger meg på tråden da jeg skal til GC selv om ikke lenge Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Er ikke NOK snart gyldig betalingsmiddel der nede? 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Bruk kortet direkte der nede, eller minibank der nede. Når du får spørsmål om å bruke deres kurs eller banken dins kurs, skal du alltid velge banken din, det vil si betale i lokal valuta, ikke NOK. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 Ok. Mener bare å ha lest at det var billigere å ta ut enkelte plasser her til lands, flyplass, bank etc. Men da tar jeg heller ut kontanter der nede:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå