Rolf Kristensen Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Nedgangstider Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Det bordet skulle jeg hatt! Skulle laga meg en super utekjøkkenbenk av den! ...og ei skrustikke har en jo alltids bruk for. Jeg er så overarbeidet for tiden at jeg kan liksom ikke helt skjønne at der er nedgangstider noe sted, men de sier så, og jo mer de syter og bærer seg jo verre blir det visst (psykologisk effekt) Talende bilde Rolf. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Jeg liker bilder av slike "antikke" ting. Benken har nok gjort sin jobb, tenker jeg. Flott bilde, nesten slik at jeg hadde ønsket en versjon tettere innpå også.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Et spennende bilde Rolf Ikke altid det nye er greit M v h Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 .... og jeg som trodde du hadde tenkt å begynne med noe produktivt? Om ikke annet så ble det jo et bilde ut av det - fargerikt sådant t.o.m. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 Mange hjertelige takk til dere alle for de fine tilbakemeldingene ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg