arya Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Hei. Jeg ser meg nødt til å svelge mine egne prinsipper og kjøpe en mobiltelefon til poden... Har sett litt på doro sine og de er sånn sett grei men jeg skulle egentilig heller likt å begrense tlf selv. Er det noen som vet om det går ann å installere ett skall på en android tlf som gir deg som voksen mulighet for å bestemme hva poden har tilgang til? I bunn og grunn er det bare ringing og SMS, eventuelt enn app eller to han trenger tilgang til. Jeg tenker noe sånn som at internett er uaktuelt å gi han tilgang til.Og jeg skulle likt å hatt for eks. bilder på startskjermen (som en app) men som da åpner for å ringe til vedkommende det er bildet av eller noe i den duren.. Eventuelle andre apps som skal installeres bør gjøres i en egen sikret modus. Jeg har sett noe lignende på Google Play, men de så ikke så anbefalt ut, i tillegg til at det ser ut til at da blir tlf på engelsk? Anyone som har vært borte i noe lignende? Eller har noen andre ideer? Hilsen frustrert foreldre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Du har mye kontroll over en iPhone hvis det er aktuellt. det kan du skru av og på det meste Lenke til kommentar
arya Skrevet 1. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2016 Du har mye kontroll over en iPhone hvis det er aktuellt. det kan du skru av og på det meste Jeg vil helst, så langt det la seg gjøre, unngå Iphone og andre apple produkter... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Hæ? Alle smarttelefoner snakker godt norsk, bortsett fra at Google play noen ganger tilbyr å installere søknader. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Hva med å gå for en ikke smarttelefon? 2 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Samsung har "barnemodus" på telefonene sine. Der kan du velge hvilke apper og kontakter h*n skal kunne bruke. Lenke til kommentar
Pixxxel Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Mulig du hadde sett dette alt, men så jo ikke helt galt ut: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kiddoware.kidsplace Går jo an å teste det litt på din egen telefon dersom du allerede har en Android. Mulig den blir på engelsk denne og, men var denne som ble mest anbefalt som jeg kunne se. Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Bruker denne launcheren til ungenes mobil. Veldig fornøyd. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appgranula.kidslauncher Det står engelske teskter på gruppene her, men dette er tekster du kan endre fritt selv. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Vi har gitt ungene (9 og 10) mobiler med tastatur istedenfor smarttelefoner. Hadde de liggende ubrukt fra før, men det er ikke dyrt å kjøpe nye. Hvis de vil spille eller bruke apper så har de egne nettbrett/laptoper eller PS3 til dette (spilletid annen hver dag, maks 2 timer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå