Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Engelsk PDF fil oversette til norsk ?

Anbefalte innlegg

Jeg fant på nettet en bruksanvisning som var på engelsk og det var  PDF fil. Jeg ønsker å oversette den til norsk, men det var ikke helt enkelt. Jeg ser det kan oversettes til Word og det koster den billigste formen kr 20 pr. mnd. Jeg forsøkte også å taste "Lagre som annet.." og valgte Tekst, men den klarte ikke å overføre fra PDF til vanlig tekst ? Jeg kopierte også til Utklippstavle, men jeg vet ikke hvor jeg skal finne denne Utklippstavle ? Det går an å kopiere sidene  og lime det inn f.eks. i Open Office. Jeg får den på engelsk, men når jeg oversetter til norsk i Google, kommer ikke alt med og jeg får heller ikke med figurer og bilder. Fins det et program eller en måte å oversette en engelsk PDF fil til norsk slik at man får med figurer og bilder også ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En PDF fil er laget nettopp for at det ikke skal være mulig enkelt å endre denne i ettertid - unntaket er selvsagt der originaldokumentet er innebygget (Libre Office har denne muligheten ved eksport til PDF).

Jeg foreslår heller at du tar kontakt med opphavspersonen og spør denne om du kan få oversendt originaldokumentet for å oversette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...